Mies ei rakasta enää, ei suukkoja ei seksiä!
mutta muista ja muistuta myös miestä että sinullakin on sanottavasi tuohon järjestelyyn. Voit yhtä hyvin vaatia eroa kuin miehesi vaatia sinua asumaan kanssaan vaikkei sinulle mitään anna. Toki ajan myötä saattaa hänenkin tunteet herätä uudelleen. Välillä kun pitkissä suhteissa tulee noita vaiheita ettei tiedä rakastaako toista enää ollenkaan.
Kommentit (7)
Sä saat sentäs nukkua kainalossa, meillä lapset välissä xD Eli jotain toivoa teilläkin on kun mäkin ajattelen että toivoa on kun sama sänky kelpaa xD
Miehellä ei ole paikkaa minne mennä yhteisestä kodistamme, eropapereita ei vielä halunnut täyttää, Nyt vaan "rukoilen" jostain voimia tähän kylmään liittoon ja teen kaikkeni jotta mies voisi minua vielä rakastaa. Haen nyt töitä ja laitan lapset tarhaan, ettei miehen tarvitse yksin "raataa" ja elättää meitä! Tämä sopi miehelle erinomaisesti...
Ei ole enään suukkoja ei hellyyttä ei niitä kun ohi mennessä ennen kosketti nykyää tuntuu hyppäävän metrin kauemmas jos vahingossa tulen liian lähelle. Ennen nukuttiin kaikki yöt lusikka asennossa hyvä jos nykyään kerran kuukaudessa ottaa kainaloon.
Mä olen tästä yrittänyt puhua vaan ei auta.
Meidän ikuisuus riidan aihe: joskus muinoin mies valitti pitääkö aina kyhnyttää koko ilta vieressä ennen kun voidaan siirtyä vällyjen väliin. No miehen toiveesta ei sitten enään tarvinnut kun voi sen läheisyyden kuulemma hoitaa sitten jälkikäteenkin. Voitte kuvitella lopputuloksen nyt sitä läheisyyttä ei ole ennen eikä jälkeen hyvä ettei käännä selkäänsä kun alkaa nukkua.
Tämänkö takia on kannattanut olla saman miehen kanssa 15 vuotta : ( On tuossa kuitenkin paljon niitä hyviäkin puolia.
mä en pystyis! en lasten, enkä minkään takia!
en välttämättä heti hakis eroa mut ainakin muuttasin pois kunnes jätkän pää selviää..
Ala elämään myös omaa elämääsi. Hyvä jos saat töitä niin saat uutta sisältöä elämääsi. Käy lasten kanssa ilman miestä kavereilla. Aloita jokin harrastus ja ala käymään useammin kavereittesi kanssa kahvilla ja juhlimassa. Saattaahan olla että miehesi on vain kyllästynyt jos olet koko ajan saatavilla. Voi jopa olla että huomaa jossakin vaiheessa että hänen täytyykin tehdä töitä ollakseen sinun kanssa ja saadakseen sinun huomion. Ainakin oma mieheni on vähän "metsästäjä" luonne eli täytyy pitää pientä haastetta yllä ;)
Haluaa kuulemma olla lastenkanssa ei minun. Nyt eletään päivä kerrallaan ja yritän hoitaa kodin ja lapset päivisin...kun mies on kotona olen kuin ilmaa! en kestä tätä kylmyyttä..samassa sängyssä ja kainalossa saan vielä nukkua!