Kysymys miehille:
Onko teillä koskaan ollut erektiota nolossa tilanteessa? Kuinka onnistutte peittelemään seisokin, jos se tulee väärässä paikassa?
Minusta olis hirveen kiihottavaa huomata, kun miehellä seisoo julkisella paikalla... En nyt siis tarkoita mitään itsensäpaljastelijoita, mitkä näyttelee sitä tahallaan.
Kommentit (8)
kärrynakseli? :) In your daydreams only!
...iso, kun se, että miehellä seisoo julkisella paikalla...
...kerran niin, että oli saunailta ja tulin saunasta kylpytakissa. Vaimo ja anoppi istuivat jo kahvipöydän ääressä. Anopin kaula-aukko oli jotenkin auennut ja hän kurottautui juuri ottamaan jotakin pullanpalasta. Silloin hänen toinen tissi valahti esiin. Ei tuo niin hirveätä ollut, olen nähnyt ne ennenkin, mutta nyt jotenkin napsahti ja iski mulle kovan seisokin. Minulla oli takki melko huolimattomasti edestä kiinni ja niinhän siitä raosta sitten sujahti koko kovana seisova komeus esiin. Ei siinä sitten muuta kuin nopeasti istumaan.
Eka oli kylpylässä. Eräs nuori mies käveli altaan reunaa housuissaan täysvalmiudessa sojottava muna. Minusta vaikutti siltä, että hän esitteli sitä tarkoituksella. Yök!
Toinen tapahtui niin kiusallisessa tilanteessa etten kehtaa kertoa tarkemmin, mutta sen voin sanoa että tilanne liittyi uskonnon harjoittamiseen. :/
.. Näytteenoton jälkeen oli sen näköinen pilke silmäkulmassa hänelläkin jotta olisin voinut taata ettei ajatus pysynyt ammatillisena ihan kaiken aikaa.. =)
Miehistä luulottelua, jos tulet sp-tautinäytettä antamaan tuskinpa koeajo on ekana mielessä
työkavereilla, kaikki miehiä seisoskelee aina silloin tällöin, ja erottuuhan se jos on sopivasti ohkaset ja löyhähköt housut
ja väh 6 cm paksu. No helpostihan se napsahtaa varsinkin kun tietää, että anoppi käy kuumana kun ei ole saanut kunno munaa 20 vuoteen, jos ikinä...
.Minulla oli takki melko huolimattomasti edestä kiinni ja niinhän siitä raosta sitten sujahti koko kovana seisova komeus esiin.
..mutta hieman nolo:
Eräs entinen hoitoni epäili jotta olisi joku sukupuolitauti. Menin sitten TK:hon varmistamaan asiaa, jossa lääkäriksi sattui "muodollisesti" erittäin pätevä ensimmäistä päivää ja siten ensimmäistä näytettään ottava naiskandi. Kun hän kädet täristen ja posket punaisena tähtäili, niin silloin alkoi seisomaan ihan täysillä. Näytteenoton jälkeen oli sen näköinen pilke silmäkulmassa hänelläkin jotta olisin voinut taata ettei ajatus pysynyt ammatillisena ihan kaiken aikaa.. =)
M41