Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kokemusta dentway hampaiden valkaisusta, toimiiko?

Vierailija
10.02.2009 |

kannattaako ostaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis, jos sulla on joku meno niin hampaat ovat valkoiset esim yhden illan kun oot pitänyt vaikka puol tuntia muotteja suussa. Seuraavana päivänä hampaat ovat suunnilleen samansävyiset kuin ennenkin mutta ainakin erikoistilaisuuksiin saisit valkoiset hampaat ja niitä tuubeja oli muistaakseni kolme joten moneen moneen kertaan riittää. Siinähän sanotaan että toimii kunnolla ja voi olla että joillakin toimiikin mutta itselläni toimi vain pienen ajan. n.alle vuorokauden.

Mutta on kyllä hyvä että jos tulee joku meno missä haluaa näyttää hyvältä niin saa valkoisemmat hampaat. Itse käytin hammaslääkäriltä hankittua ja nykyään enää just menoihin vaalennan näillä dentwayn geeleillä.

Vierailija
2/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko Dentway! Vaimoni valkaisutti hampaansa oikealla hammaslääkärillä, kaikki sujui hienosti ja tulosta tuli. Itse ajattelin säästää ja tilasin "edullisen" Dentway-paketin. Jo Dentway hammasmuotit ovat aivan toivottomat oikeisiin verrattuna ja tämä aiheuttaa syljen eritystä ja etenkin syljen menemisen hampaiden ja muotin väliin, mikä taas estää koko valkaisuprosessin toimimisen. Kokeilin tuotetta koko viikon ja lopputulos oli hirveä! Hampaiden kärjet muuttuivat terävän valkoisiksi ja muuten hampaissa säilyi entinen väri.

Lisäksi tilasin kahta eri vahvuista valkaisuainetta, mutta sain vain yhtä. Kun reklamoin sähköpostilla väärästä toimituksesta ja tuotteen huonosta laadusta, niin kaikki kiellettiin ja minulle forwardoitiin vastauksen mukana jonkun toisen, minulle täysin vieraan ihmisen reklamaatio.

Että tämmöinen Dentway... minulle riitti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisu kuluttaa aina kiillettä eli hampaat reikiintyvät sen jälkeen helpommin. Mieluummin terveemmät keltaiset hampaat!

Vierailija
4/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko valkaiseminen. Kuluttaa vain hampaiden kiillettä eikä siitä ole lopullista apua tummumiseen. Ihminen on kaunis vaikka sillä ei olisi valkoisia hampaita.

Vierailija
5/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin haluaa valkaista hampaitaan ja olla vastuuton niin mitenkäs ne valkaisupaperit/nauhat/teipit/stripsit mitkälie jotka laitetaan hampaan päälle vaikuttamaan?toimivatko?

Vierailija
6/6 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

semosia white strips lätkiä mitä lie jotka laitettiin hampaisiin. kyllä valkaisi hampaat mutta se pitäis uusia pari kertaa varmaan vuodessa niin ois koko ajan hampaat valkoset. kellastu sitte taas. itse asiassa ois tuolla kaapissa niitä vielä jälkjellä kun en uskaltanut raskausaikana tehdä sitä. pitäis kokeilla toimiiko ne edes enää vai onko pian jotenki vanhentuneet. niin ja en tiiä saako nuita suomesta mitkä mulla oli.