Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen, kun huutonetissä jotkut kirjoittavat kohteisiinsa tyyliin

Vierailija
09.02.2009 |

"myyn pois kun en tykännyt tästä". En ikinä huuda tällaisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen paha on lastenkamoista "myyn tarpeettomana - kuin uusi - ostettu 2kk sitten".

Hmm...jos se sinusta oli tarpeeton niin tarvitsenko minäkään sitä oikeastaan...

Vierailija
2/7 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta usein myyn uusia vaatteita kun olen löytänyt jotain vieläkin kivempaa esim. tuttavan lapselle lahjaksi, tai omat lapset vaan eivät suostu ko vaatetta pitämään (vaikka olisi kuinka ihana), tai maku vaan ehtii muuttua ja se vähän aikaa sitten ihanalta tuntunut vaate ei sovikaan lapselle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin saatan tietää, että haluan juuri tuon kyseisen tavaran ja mallin. Tiedän tavarasta siis riittävästi, että uskon pitäväni siitä tai sen soveltuvan minulle, riippumatta sopiko se jollekin toiselle. Ja silloin saattaa olla ihan kelpo peruste myynnille, ettei myyjä tykännyt.

Vierailija
4/7 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ylipäänsä on laitettava jotain perusteita ja selittelyjä sille, miksi ko. tuote on laitettu myyntiin?

Jos mä kattelen vaikka lapsille vaatteita huutonetistä, ei mua kiinnosta pätkääkään MIKSI niitä vaatteita on laitettu sinne huudettavaksi vaan että MISSÄ KUNNOSSA, minkäkokoisia ne on jne.

Vierailija
5/7 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan joskus tavaroihin myydessäni syyn miksi myyn ihan sen takia, että muutamaan kertaan on tullut sitten kysymystä "miksi myyt?" esim uudehkoista rattaista.

Vierailija
6/7 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas mieluusti (jos siis muuten miellyttää) ostan noita "myyn kun en tykännytkään", koska yleensä ne ovat hyväkuntoisia kun ovat jääneet alkuperäiseltä käyttämättä. Jos on uusi/uudenveroinen tuote myynnissä eikä tuota lausetta niin välillä mietin että onko siinä joku valmistusvirhe, tahra tms kun on myynnissä ;)

Vierailija
7/7 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tavaraa tulee esim. lahjana tuplana tai muuten jostain saa. Ja sitten, kun on vaikka kolme talvihaalaria, ainakin meidän pienellä niistä yksi on "tarpeeton", vaikka ihan hyvin jollakin muulle se voi olla tarpeellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi