Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannunko turhaan?

Vierailija
07.12.2008 |

Kun kieltämättä vähän ärsyttää kun anoppi sanoo että meidän tyttö on ihan miehen siskon näkönen? Onko sitä pakko toitottaa joka väliin,itelle tulee vähän kelju olo. Mut mitäpä tuumaatte,kuuleeko kukaan samaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä loukkaannut turhaan.

meidän tytöstä tulee ihan varmasti enemmän miehen siskon kuin mun näköinen aikuisena. heidän suvussaan on tosi vahvasti periytyviä piirteitä tumman ruskeat hiukset, ruskeat silmät, nenän muoto jne.. mies ja hänen siskonsa paljon samannäköisiä (kuten koko suku :) )

ite oon muutaman kerran sanonut että tytöstä tulee aikuisena tätinsä näköinen, mutta miksi se olisi paha asia, samaa sukuahan he ovat.

Vierailija
2/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin anoppi sanoo noin ja ensin kehuu ihanaks. Hyvä ettei oo äitiinsä tullu vissiinki:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sisko on tumma meiän tyttö ei. Mut pointti tuli selväks,koitan nielä kiukkuni:))

Vierailija
4/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljentyttäreni on ihan mun näköinen, aivan kun kopio olisi. Veljeni vaimo ei kyllä mielestäni loukkaantunut vaikka kaikki sitä yhdennäköisyyttä päivitteli. Tiesi ainakin että lapsi oli todellakin veljeni (vaikkei siitä nyt muutenkaan mitään epäilystä ollut) :)

Luulisi että loukkantuisit enemmänkin jos kaikki päivittelisi että lapsi näyttää Sauli Niinistöltä

Vierailija
5/5 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta anoppi tarkoittaa, että lapsi ei ole sinun vaan miehen siskon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan