Spermaa alushousuissa
Spermaa alushousuissa miehellä,onko teidän miehillä satsit alkareiden etumuksissa kun panete ne pyykiin .Meijän äijällä on hmmmmmmmmm.
Vaimo
Kommentit (8)
Nukkuu kalsarit jalassa ja tulee yöllisiä siemensyöksyjä! Ihmettelen vaan, kuka kulkee sellaset kalsarit jalassa, joissa on 2 ruokalusikallista mälliä!
Spermaa alushousuissa miehellä,onko teidän miehillä satsit alkareiden etumuksissa kun panete ne pyykiin .Meijän äijällä on hmmmmmmmmm.
Vaimo
...että jos ei illalla naida, niin muija käärii talouspaperin mun kullin ympärille ja sitoo sen kumilenksulla.. Sitten voi ihan rauhassa nukkua ja jos sattuu sellaisia mukavan kiihottavia unia näkemään, niin ei muuta kuin antaa tulla. Aamulla sitten koko tuppo pois ja sillä siisti. Nukkua saan aina ilman housuja.
Mulla ympärileikatusta peniksestä jää jatkuvasti jälkiä pikkareihin, mustissa näkyy selvemmin kuin valkoisissa. Ylimääräinen sperma valuu kakkaa ponnistaessa ulos.
Kuka mies yleensäkään käyttää PIKKAREITA? Jotkut transvestiitit ehkä.
Mulla ympärileikatusta peniksestä jää jatkuvasti jälkiä pikkareihin, mustissa näkyy selvemmin kuin valkoisissa. Ylimääräinen sperma valuu kakkaa ponnistaessa ulos.
ihan samaa mietin kuutosen kohdalla, kuka ponnistaa kakkaa ulos pikkarit(!) jalassa.....
Apua, hehheh, hyvä seiska, hahhahahhaa...
touhutippoja.