Odotus ja saunominen
Jos käytte saunassa ,tuleeko äkkiä tukala olo ja jatkuvasti pitää käydä juomassa vettä. ei siis pysty kauaa olla, edes alemmalla lauteella. ja huimaa? vai vältättekö kokonaan saunomista? itse pidän saunomisesta, mutta sellasista miedoista löylyistä vaan. Mutta tosi äkkiä väsyy silti
Kommentit (3)
Mulla saunominen sujuu edelleen ihan hyvin, tosin ei kyllä hirveen kuumia löylyjä kestä enää niin kuin ennen raskautta. Mä oon hyväksi havainnut sen, että pitää saunassa mukana ison lasillisen vettä tai mehua jäillä. Henk. kohtasesti mulla ainakin auttanut. =) Kannattaa kokeillla!!
Anneh 20+0 <3
raskauksissa alusta loppuun saakka. Alkuraskaudesta tosin ei kovin pitkään pystynyt olemaan kun verenpaine oli muutenkin niin kovin alhainen. Lämpö kun laajentaa suonia entisestään ja laskee painetta. Juominen on tärkeää ja oman voinnin kuuntelu. Olen sitä mieltä että jos saunomisesta nauttii ja se rentouttaa se ei voi olla pahasta.
kotilo 34+
Piti saunassa löylynheittämistä vähentää, ko alko heikottamaan, mutta koskaan en oo raskaana ollessani saunomista lopettanut. Himosaunajana tämä tietenkin hieman harmitti, mutta piti vaan välistä aina käyä raittiissa ilmassa ja juoda jotain sokeripitoista :)