Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset, saako murhamies taivaspaikan jos katuu asiaa?

Vierailija
07.02.2009 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla täydellinen paska, joka koko elämänsä tekee kauheita tekoja. Kunhan vain kuolinvuoteellaan sydämestään katuu, on paikka varma. EI mene mun jakeluun.

Vierailija
2/6 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei katumalla pelkästään taivaspaikkaa saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain menee. Murhaajalle jää aikaa kääntyä uskoon ja katua, joten paremmin sillä menee kuin murhaamallaan kaverilla.

Vierailija
4/6 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ja lapset eivät saa taivaspaikkaa ansaittua sillä, että heidät on tapettu.

Mies ehtii vankilassa tajuta tekonsa järjettömyyden ja syyllisyydentunteessa haluaa vapautusta omantunnon kolkutukselleen. pappi auttaa ja rukous. Miehen sielu vain vilahtaa taivaaseen ja voi sieltä heilutella helvettiin vaimolleen ja lapsilleen tyytyväisenä. Että hyvin kävi hänelle.

Vierailija
5/6 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekee virheitä, enkä tarkoita tietenkään edes mitään murhan tasoista. Eikö kenenkään pitäisi ikinä siis saada mitään anteeksi, vaikka katuisi kuinka? Missä sitten menee raja, mitä voi antaa anteeksi ja mitä ei? Mun mielestä se on kaikki tai ei mitään, olkoon vaikka murhaaja kyseessä. Enkä myöskään oo sitä mieltä, että viimeiset vuodet pitää viettää polvillaan jossain kirkossa, vaan AITO katumus ja tekojensä hyvittäminen (jos mahdollista) riittää taivaspaikkaan.

Saa olla täydellinen paska, joka koko elämänsä tekee kauheita tekoja. Kunhan vain kuolinvuoteellaan sydämestään katuu, on paikka varma. EI mene mun jakeluun.

Vierailija
6/6 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ja lapset eivät saa taivaspaikkaa ansaittua sillä, että heidät on tapettu.

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi