Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Voiko kivuliaat supistukset olla harmittomia?
06.02.2009 |
Eli kaipailisin teidän muiden kokemuksia ennenaikaisista kivuliaista supistuksista. Kyse ei ole mistään kivuttomista harjoitussuppareista vaan oikeasti kipeistä.
Mulla on nyt rv33 menossa ja välillä menee joku tunti pari päivästä niin, että vähän väliä supistaa alavatsaa tosi kipeästi.
Jos olette käyneet lääkärillä tutkituttamassa tilanteen, niin onko näkynyt että paikat on alkaneet avautumaan ennen aikojaan? Onko kenties vauva syntynyt paljon ennen laskettua aikaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
ettei paikat ole auenneet, jos huolettaa. Mutta mun käsityksen mukaan voivat olla harmittomiakin, itselläni oli jonkin verran supistuksia viimeisillä viikoilla, mutta paikat eivät auenneet senttiäkään.
Tosin mulla tuli lapsivesien menonkin jälkeen 1,5vrk supistuksia, ennen kuin aloin aukeamaan, ja siitä meni vielä yksi vuorokausi kunnes vauva syntyi. (tosin lopulta leikkauksella) Ja nuo supistukset olivat aivan yhtä kovia kuin avaavatkin supistukset, joten ei kai sitä mistään voi tietää mitkä on "oikeita" supistuksia ja mitkä eivät.
Tosin nuo supistukset lapsivesien menon jälkeen tuntuivat enemmänkin selässä kuin alavatsalla, joten olisikohan siinä ero?