Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin ovat kadonneet "vanhempien" (+3v) kaksosten äidit?

05.02.2009 |

Palstailijat tuntuvat oleva joko "kakkosia" odottavia tai vauvaikäisten äitejä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä katsastamassa. Aiheet tosiaan pienten tuplien perheistä, niin ei tule kirjoiteltua.

-Wiiwa ja 4-v. tuplatytöt-

Vierailija
2/6 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frankie rv 19+3 ja 4v. kaksostytöt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuutit ongelmat liittyvät yleensa noihin 1-4 vuotiaisiin, jolloin tarvitsee enemmän vertaistukea. Sen lisäksi äidit menevät jossain vaiheessa töihin, jolloin muiden äitien kanssa tulee tarhassa juteltua lapsista. Ainakin itse kävin tällä palstalla eniten silloin, kun lapset olivat 1-2 vuotiaita. Olin melko paljon kotona, ja en käynyt missään seurakunnan tapaamisissa tai perhepuistoissa, minkä vuoksi hain neuvoa netin kautta.

Vierailija
4/6 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei tule kirjoiteltua, kun ei liippaa niin läheltä itseään tai perhettä. Minulla on jo 9 vuotiaat tokaluokkalaiset. Lueskelen silloin tällöin tätäkin palstaa, mutta lähinnä on tarinaa odottavista ja vauvoista.

Meillä sairastetaan nyt, toinen on vaan toistaiseksi kipeä. Saa nähdä milloinka tauti iskee toiseen lapseen. Mietityttää vaan tuo 10 vuoden raja, jolloin ei enää voi jäädä palkalliselle sairaslomalle lapsen sairastuttua. Pitää vaan sitten toivoa, että pysyvät terveinä tai hankkiutua itse taas äitiyslomalle... Onhan sekin yksi vaihtoehto.

Vierailija
5/6 |
23.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu - harvemmin käyn enää palstalla mutta silloin vilkaisen aina monikoiden otsikot. Harvoin näkyy vanhempien kaksosten äitien juttuja. Harmi. Juteltavaa mulla kyllä riittää, on omat kaksoset minkä ikäisiä vaan... Meillä on siis kohta 5v kaksoset ja vauhtia yhä riittää. Ja ihmeteltävää ja kummasteltavaa sekä lapsille että vanhemmille ;)

Kevätiloa!

Vierailija
6/6 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset kuusivuotiaita. Toki tulee vielä kaikenlaista säätöä välillä verrattuna yksösiin, esim menevätkö kaksoset samaan ryhmään esikouluun ym. Ne tulee sitten vain käsiteltyä ihan itsekseen :) eikä netissä..