miten tarkkoja te olette toisten hammasharjoista
Meillä on lähes 3-vuotias ja 8kk. Mulla on ton 8kk hammasharja tässä olkkarissa ja pesen aina muutaman kerran päivässä noita kahta hammasta. Mutta sitten välillä saattaa toi isoveli ottaa sen harjan JA LAITTAA OMAAN SUUHUNSA! Onko teillä kasa harjoja ja vaihdatte sen uuteen heti ko tapahtuman jälkeen? Minua kammoksuttaa ajatus, että hammasharja vierailee toisen suussa! Mutta onhan tietysti lelutkin toisen ja toisen suussa, se vaan ei kammota niin paljon... Jos vien vauvan hammasharjan jonnekin "piiloon" niin sit vaan ei tule niin usein pestyä hampaita
Kommentit (9)
olla vaipanvaihtopaikassa? Meillä ainakin vauva pestään kunnolla sekä aamulla että illalla, jolloin myös hampaidenpesu on luonnollinen lisä pepun, kasvojen ja käsienpesuun.
Olen kyllä nyt vähän ihmeissäni... Hammasharja OLOHUONEESSA... En ole koskaan kuullut moisesta.
Eiköhän riitä 2 kertaa päivässä, aamu- ja iltapesun yhteydessä. Hammasharja säilytykseen kylppäriin. Vai onko teillä muidenkin harjat lojumassa ympäriinsä, unohdatko omat hampaasi jos harja ei ole pöydällä?
Aikuisten harjoja ei nuoleskella kariesbakteerin takia, enkä tietysti tarkoituksella anna lastenkaan käyttää toistensa harjoja.
Mutta jos joskus niin silti tekevät, huuhtaisen harjan ja sanon asiasta (jos ikänsä puolesta ymmärtää, 1-veelle on turha asiasta kovin pitkää selitystä antaa...). Samoja legoja nuo nuolevat joka tapauksessa.
ei varmaan kannattas säilytellä niitä olohuoneessa.
ja hyi yök, harjat lentää roskiin jos toisen suuhun eksyy.
mulla kerran kävi et otin miehen harjan ajatuksissani/nukuksissa ja kesken harjaamisen honasin et kuin kävi, oksennus meinas tulla.
harja lens roskiin heti.
Meilläkin on välillä olleet lasten hammasharjat väärissä suissa. Olen pessyt kuumalla vedellä tai keittänyt harjat.
Ei onnistuisi hammasharjan säilytys tuolla olkkarissa, koska myös rakas koiramme pesisi sillä omat hampaansa :D
Ja tästä taas joku tekee johtopäätöksen, ettei meillä ole minkäänlaista seksielämää :)
ei varmaan kannattas säilytellä niitä olohuoneessa.
ja hyi yök, harjat lentää roskiin jos toisen suuhun eksyy.mulla kerran kävi et otin miehen harjan ajatuksissani/nukuksissa ja kesken harjaamisen honasin et kuin kävi, oksennus meinas tulla.
harja lens roskiin heti.
kyllä meillä säilytetään kaikkien hammasharjat niin ettei ne sotku...