laihduttajat!!! kysymys..
ekaa kertaa olen kuurilla, dieetillä. Aina aiemmin on kilot lähteneet liikunnalla, mutta nyt en jaksa odottaa niin kauaa.. Lopetin imetyksen ja siinä lopettelun aikana humpsahti muutama kilo lisää.. nyt olen ollut pari päivää dieetillä (n.1500kaloria tai jotain..) Pituus 156 ja paino 60kg. Itse koen normaalipainoni (eli painon jossa olen erittäin tyytyväinen olooni) olevan jotain 52-55kg välillä..
Mulla on vaan koko ajan NÄLKÄ! Onko se normaalia laihduttaessa? Iltaisin en syö mitään ja päivällä jotain naurettavia annoksia - pyörryttää. Silti käyn lenkillä..
Onko tässä järkeä???
Kommentit (4)
Suurin syy nälkään on se, että syö liian vähän tai liian epäsäännöllisesti. Myös ruuan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota. Proteiinipitoinen ruoka pitää nälkää hyvin loitolla, samoin rasvat. Todellisia laihduttajan vihollisia ovat kaikki kevyttuotteet, sekä sokeria ja valkoisia vehnäjauhoja sisältävät tuotteet sekä sipsit. Ne eivät juurikaan pidä nälkää loitolla (vaan yleensä jopa kasvattavat sitä), mutta niiden syönnistä kertyy kuitenkin paljon kaloreita. Toki näilläkin voi joskus herkutella, mutta ei liian usein eikä liian paljon kerrallaan.
siis en syö ollenkaan makeisia tai muitakaan herkkuja, en leipää, en mitään kevyttuotteita.. Pähkinöitä syön, lihaa, juureksia, ym.ym. mutta täytyy myöntää että tavaraa on älyttömän vähän! Välipala tyyliin 30g pähkinöitä ja yksi hedelmä.. huhhuh. Kuntoplus lehdestä tuon dieetin löysin ja tuntui aluksi ihan okei, mutta nyt on kolmas päivä viikon kuurissa menossa ja olo on kurja.. Jotenkin vaan mietin että olenko luovuttaja jos lopetan kuurin- koska kovapäinen osaan olla joskus.. mutta tyhmästi en halua tehdä. hohhoijaa..
Mutta vakavasti missä on sun rasva???? Yrität selvästi vähentää hiilareita joten missä on rasva. Sitä pitää syödä muuten tulee nälkä.
Ikäni olen ollut jojo-laihduttaja ja kärvistellyt hirveän nälän kourissa kuurien aikana.
Nyt syön kaksi lämmintä ateriaa päivässä aamu-, väli-, ja iltapalan eli käytännössä parin kolmen tunnin välein. Ainoa iso muutos on että syön aina salaattilautaselta lämpimän ruuan. Aterialla on aina salaati tai raaste.
Ilta naposteltavana rypäleitä tai muita hedelmiä. Syön myös päivittäin suklaata mikä nyt kannattaa jättää siinä akuutissa painonpudotus vaiheessa pois.
herkuttelen ihan normisti siis en mitenkään kyttää paketteja. Otan keksiä tai pullaa kahvin kanssa tms. Ero on vain siinä että määrät on pudonneet huikeasti. Ei tarvitse enää vetää puolta pitkoa tai suklaalevyä kerralla naamaan.