Avenen Cold Creamista ihottumaa..?
Laitoin kokeeksi tytölle pakkasenpuremia vastaan tuota hyväksi kehuttua voidetta ja nyt muutama päivä käytön jälkeen noille paleltuma-alueille on noussut punaista kutiavaa ryyhelmää, mitä ei ole ennen ollut. Siis sen on pakko olla tuo voide, en muutakaan keksi..
Olipahan sitten kuinka herkälle iholle kehitelty sarja hyvänsä... Onko kokemuksia?
Kommentit (5)
että cold creamista tulee ihottumaa. Siinähän on myös aika kovat hajusteet.
Mielummin lapselle käyttäisin ihan vaan jotain paksua perusvoidetta, esim. Novalan.
Cold cream sisältää vettä, sitä heidän patentoimaa lähdevettä. Kaikki Avenen tuotteet sisältävät sitä.
on ollut hyvä pakkasvoide meillä. Laitatko sen ainakin 30min ennen ulos menoa?
on ollut hyvä pakkasvoide meillä. Laitatko sen ainakin 30min ennen ulos menoa?
On todellakin voimakas tuoksu tuossa Cold Creamissa, ihmettelin sitä todella, kun ne muut tuotteet on joko hajusteettomia tai sellaisia "vesituoksuisia". Itse olen käyttänyt muita Avenen voiteita atoopikkona ihan ok menestyksellä silloin kun on rauhallinen kausi menossa. Kuohahduksiin niistä ei ole mitään apua, melkeinpä pahentaa tilannetta.
ap
Itse olen saanut koulutuksessa sellaisen vinkin, että Avenea kannattaa aluksi kokeilla joka toinen päivä, jos iho siis on herkkä, niinkuin lapsesi iho todennäköisesti on. Ja joka toinen päivä ihan jotain hajusteetonta perusvoidetta.
Pari viikkoa kokeilet näin, ja jos ei helpota, niin jätä Cold cream suosiolla pois.
Ne hajusteet on kyllä todella voimakkaat siinä voiteessa, jo pelkästään se varmasti saattaa aiheuttaa reaktioita lapsesi iholle.
-3
ja käytän hänelle Avenen Trixera+ kylpyrasvaa, siitä on ollut suuri apu ihonhoidossa.
Voisiko ongelma olla siinä, että laitat voidetta pakkasella kasvoihin ulos mentäessä? Tiedän, että cold cream (olkoon se minkä valmistajan hyvänsä) ei sisällä kylläkään vettä, mutta voisiko silti edesauttaa ihoa paleltumaan?