Mistä olet tänään onnellinen?
Kommentit (13)
Ja tietysti myös miehestäni. Tällä hetkellä tuntuu että kaikki on niin hyvin meillä.
Toivon onnen jatkuvan :)
tulevasta koira vauvasta
ihanasta miehestäni
elämästä
ja siitä että saan rauhassa levätä kun olen kipeä
Voin tehdä elämästäni parempaa omilla ratkaisuillani ja voin päättää aloittaa puhtaalta pöydältä,uudelta sivulta. Minulla on ihanat lapset ja hieno mies; miksi en alkaisi arvostaa myös itseäni.
Siitä, etten ole yksin, onhan mulla kissat seurana. Ja siitäkin, että se ihana mies minua eilen ajatteli.
patalaiska kun olen, ja kun on niin pirskatin hyvä kirjakin kesken :-)
paino oli tänäkin aamuna pudonnut,kohta on ylimääräiset kilot poissa. Lapset nukkuivat hyvin viime yönä ja olo on pitkästä aikaa pirteä sen ansiosta.
- että vihdoin asumme uudessa talossamme
- että olen vihdoin parantunut flunssastani
- että minulla on riittänyt töitä kuin myös miehelläni
- että lapsillani menee koulussa ja päiväkodissa hyvin
Terveistä lapsista, vauva nukkui hyvin viime yönä, asunto suht siisti, näen ystäviäni vuosien takaa viikonloppuna, hyvästä lounaasta (täytetty munakas), hyvästä aviomiehestäni.
Onhan näitä!
Vaihteeksi olo on näköjään positiivinen!!
saan edes pyykit ripustettua ja hetken olla yksin(melkein).. seitsämänvuotias kotona.. Ja siitä kun pojan hammaslääkärikäynti sujui suht hyvin(ilokaasussa paikattiin reikä) eikä tarvia nukutukseen lähteä.. Ja illalla olen onnellinen kun pääsen salille rauhassa ja toivottavasti takasin tullessa lapset ovat nukkumassa.. Elämän pieniä, mutta kuitenkin niin suuria iloja.. =)
joka hymyilee takas niin viattomasti.
Oli ensimmäiset kuukaudet niin itkuinen. en voi uskoa vieläkään sitä että vauva on rauhottunut ja aivan ihana.
Perusturvallinen koti. Mies ja viisi lasta.
Ja lapsista tietenkin ja erityisesti siitä, juuri tällä hetkellä myös sairas lapsi on niin hyvässä kunnossa kuin voi. Huomenna voikin tilanne olla toinen, mutta sitä suren sitten kun sen aika on.