Ostaisitko ok-talon, jossa saunaremppa on aivan vaiheessa?
.
Kommentit (6)
paljonko se sinusta vaikuttaisi talon hintaa laskevasti?
Sauna siis on vaille vesieristyksiä ja pintoja.
ap
Ainakin pääsisi näkemään, onko seinien sisään päässyt kosteutta, eipä tarvitse arvuuttaa mitä laattojen tai muiden materiaalien alla on. Me itse ostimme talon, joka oli muuten rempattu, mutta ei pesuhuonetta eikä saunaa. teimme itse sinne remontin. Vähän oli kosteutta päässyt laattojen alle, mutta kuivasimme ja vaihdoimme mielesemme laatat ym ym. Eipä tarvinnut hätäillä onko hometta vai ei. Kauppakirjaan laitoimme maininnan, että tulemme tekemään remontin, jos sieltä paljastuu jotain vakavaa, on myyjä siitä vastuussa ja maksaa niiden korjaamisen.
saunarempan käsittämään nämä kaksi tilaa. Pelkän saunan saa varmaan parilla tonnilla, etenkin, jos ei ota mitään muotolauteita.
5
Ja tosiaan, rakenteiden kunto on ehdoton tarkistettava, ettei ole ollut vesivahinkoa tai että sen saa korjattua kuntoon. Vesivahingothan ovat ihan yleisiä ja usein korjattavissa.
haluaisin kyllä tietää, MIKSI se remppa on vaiheessa, eli jos on paljastunut jotain niin täytyisi tietää, mitä. Mun mies on paljon kylppäreitä korjannut rakennusmies, joten isoistakin ongelmista kyllä selvittäisiin, mutta tokihan se täytyisi huomioida hinnassa.