Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää köyhät tulko kauppaan, kun ei ole varaa pestä autojanne ja parkkipaikalla

Vierailija
02.02.2009 |

teidän paskaiset autot likaavat muiden vaatteet!! suututtaa kun valkoiset housut pilalla!!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattasko itse pysyä kotona ja kulkea kävellen tai kelkalla, jos on niin leviä perä ettei mahdu parkkiruutuun autonsa kanssa? Tai ei mahdu autosta pois? Tai mennä autokouluun itse? Kiitos!

Vierailija
22/30 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että kaikista likaisimmat autot ovat myös surkeimpia pysäköijiä. Mikään ruutu ei ole riittävän iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuuluvat kesään.

Vai onko ap niin köyhä, ettei ole varaa ostaa toisia housuja?

Vierailija
24/30 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole niin mauton, että käyttää valkoisia housuja TALVELLA?

Vierailija
25/30 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli täällä käydessään oikeasti ihmeissään, miksi eurooppalaiset ajavat niin likaisilla autoilla.

Hän ei oikeasti käsittänyt, ettei meillä ole nälkäpalkalla töitä tekevää alaluokkaa, joka kolikosta puunaa ja kiillottaa.

Vierailija
26/30 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän paskaiset autot likaavat muiden vaatteet!! suututtaa kun valkoiset housut pilalla!!!

Vierailija
27/30 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mun EI pitänyt pesettää autoani nyt loppuraskauden aikana. Toivoin riittävän likaisen auton pitävän loitolla liian lähelle parkkeeraavat, niin mahdun helpommin vatsani kanssa autoon.

Hermo menee, kun ihmiset tunkevat kotteronsa niin lähelle, ettei meinaa sisälle päästä. Pakkoko se on niin lähelle tunkea, ettei mahdu autoonsa nuohoamatta vaatteillaan naapuriautoa.

Vierailija
28/30 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätänkin sitten tästä lähtien sitten auton pesettämättä niin eipähän tule turhia naarmua ym. kun varovat vaatteitaat :):):):)

Vierailija
29/30 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko Porvoossa köyhiä?

Vierailija
30/30 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Porvoosssa autonkuljettaja käy pesettää auton samalla kun hän käyttää taloudenhoitajaa kaupoilla. Aika brutaali lähteä itte henk.koht. kauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme