Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaisia synttärilahjoja ostatte lasten eska/koulukavereille?

Vierailija
02.02.2009 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä hintaisia, hankitteko etukäteen lahjavarastoon sopivia juttuja?

Vierailija
2/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat Hoplopissa tms. lahja on 10 - 12 euroa, jos kotona ehkä 8 - 10 euroa. 15 on kyllä raja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt niin usein ole.

Meillä lapsi eskarissa ja lahjabudjettina pidän 5-8 euroa.

Kortin askartelemme itse eli siihen ei mene sitä euroa :) Säästän aina kaikkea askarteluun tulevaa materiaalia yhteen askartelutarvikelaatikkoon; naruja, tarroja, kauniita liimattavia kuvia, kortteja jne, jota saa ilmaiseksi vaikkapa mainosten mukana.

Lahjapaperi ja narut ovat myös siistiä kierrätystavaraa.

Vierailija
4/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilta ostelen kortit ja lahjapakkaustarvikkeet, saa erilaisia ja halvemmalla. Kiinasta ostin viimeksi ison barbi-varaston jne.

Vierailija
5/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut nyt alusasusetin (aluspaita ja pikkarit) tyttären eskakavereille. maksaa 4.90-8.90 ja on varmasti käyttöä.

oma tyttöni sai viime joulunalla lahjaksi 10 helmi-koru settiä kaverisynttäreillä..

kova on askartelemaan, mutta riittävät melko pitkäksi aikaa :)

Vältän itse tiimarin alennus laatikoita, jotta välttyisin itse samalta.

Vierailija
6/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan hinta, en koskaan osta korttia. Riippuu kaverista, ja mitä sattuu lahjaksi sopivasti löytymään. Ei ole varastoa.

Jos juhlat kahden lapsen yhteiset, "ei kaveri"-sankarille joku ihan pikku juttu;2e

Vierailija
7/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle barbi, mekko tms ja pojalle esim. batman ukkeli..riippuu mistä tykkä. Vaatteista tykkäävälle pojalle olen vienyt esim. shortsit ja t-paidan (oli kesä)

Vierailija
8/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin niin, ettei lahja saa mitään krääsää olla, eli kyllä, varaudun. Ratsaan aina kirjakauppojen alet, monta kertaa tehnyt upeita tietokirjalöytöjä muutamalla eurolla. Samoin vaatealet, kouluikäiset tytöt osaa jo ilahtua kivasta t-paidasta, jonka olen saattanut edellisestä alesta saada pikkurahalla.

Leluja välttelen, mieluummin jotain muuta, pelejä ja levyjä on alessa usein. Taskulamppukin mahtuu budjettiin, yleensäkin yritän käyttää mielikuvitusta.

Vierailija
9/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja jokainen käy about 10 synttäreillä vuodessa. Kyllä siinä hintaa kertyy lahjoille. En pidä varastossa.

Vierailija
10/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt ekaluokalla lahjojen hinnat ovat nousseet tuntuvasti, tuntuu että kaikki antavat 12-20e lahjoja luokkakavereille. Hämmästyttävintä oli se, että tyttöni sai yhdeltä luokkakaverlta lahjan, joka maksoi 30e (hinnan tiedän, koska itse katselin samaa lahjaa lapselleni)

Vierailija
11/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 10 euron lahjoja. Joskus on löytynyt tuohon hintaan jotain Barbia tai Bratzia. Milloin mitäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan