Mirenan käyttäjät...
Onko teillä jääneet kuukautiset vähitellen pois vai loppuneet yhtäkkiä?
Itsellä ollut mirena joulukuun alusta ja viimekuussa oli ihan kunnon kuukautiset mutta nyt ei mitään ja maha kuin jalkapallo.
Kommentit (8)
ei sopinut, oli yli vuoden ja koko ajan pientä tiputtelua. Lopulta ne ei meinannut saada sitä edes pois...
kuukautiset ovat jääneet kokonaan pois heti Mirenan laittamisen jälkeen. Tiedän kyllä, koska on kuukautisten aika, koska vatsa on kipeä ja pömpöttää sekä olen huonolla tuulella. Eli minulla ei ole veristä vuotoa, mutta muutoin olo on kuin kuukautisten aikana kuuluukin. Minä tein myös jossain vaiheessa raskaustestin, kun epäilin olevani raskaana. Vatsa muistutti tosiaankin ilmapalloa, mutta testi näytti negaa. Eli tuo pömpötys johtui vaan kuukautisista.
mulla oli heti ekasta kierrosta säännöllinen vuoto n. puoli vuotta,(kesti joka kk 5päivää) sit jäi kahdeksi kuukaudeksi kokonaan pois ja sitten tulikin yli 30 päivää putkeen. sitte taukoa vajaa kk ja uudestaan vuotoa 20 päivää, hakeuduin lääkäriin ja kierukkaoli mennyt kohdusta läpi.
Jos vuodot menee oudoksi ja vatsa tuntuu kummalta kannattaa köydä lääkärillä, nykyään kuulemma on jälkitarkastukset asettamisen jälkeen niin harvinaisia että kierukan väärinasetus tai väärinasettuminen o yleistynyt.
on myös aiheuttanut vuodon vähenemisen, sellaista pari-kolme päivää pientä tiputusta, ja viime viikolla rupesin miettimään että eipä ole näkynyt kuukautisia pariin-kolmeen viime kuukauteen ollenkaan. Se tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta, jossa ap oli raskaana, kun kierukka oli tullut ulos. Pitäisköhän tässä varata aika gynikselle?
Mulle laitettiin kierukka 4kk synnytyksestä ja menkat alko vasta 3kk imetyksen lopettamisesta, nyt epäsäännölliset, mutta niukat (normaalisti runsaat ja kivuliaat).
ollut nyt vuoden. Menkat eivät ole jääneet pois, tulevat kerran kuussa säännöllisesti, mutta pärjään pelkillä Large-pikkuhousunsuojilla! Vuoto tasottu noin 3 kk kuluttua tällaiseksi. Kelpaa mulle näinkin!
Onko muilla ollut myös sellaisia tuntemuksia?
-ap-
Mirenan asettamisen jälkeen. Siihen sitten tasoittui. Nyt on ollut 2½v ja yritän taas epätoivoisesti pudottaa noita liikakiloja. :(
Muuten ollut suht hyvä kapistus. Minulla myös vuodot loppuneet lähes kokonaan. Kummallisia alavatsakipuja tosin on tullut sen jälkeen satunnaisisti ja ultratessa löytyikin munasarjakystiä, jotka kuulemma aika yleisia Mirenan käyttäjillä. Hävisivät kuitenkin kontrollikäyntiin (3kk kuluttua) mennessä itsestään.