Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kauniisti käyttäytyvää miestä?

Vierailija
01.02.2009 |

Gallupista tuli mieleen. Että eikö kellään ole kauniisti käyttäytyvää miestä?

Joka osaa käytöstavat, ja avuliaisuuden. Ja joka ei käyttäydy kuin pieni lapsi

vastuuttomasti?

t. samassa veneessä, huonosti käyttäytyvän miehenrääpäleen kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...löytyy!! Ja onnellinen olen ettei enään ole sellasta keskenkasvuista kolmekymppistä "miestä" vaan "aikuinen" kolmekymppinen jolla löytyy myös se pilke silmäkulmasta.

Vierailija
2/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kahdeksatta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei piereskele eikä röyhtäle ja siivoaa omat ja lasten jäljet useinkin. Jos meillä on suklaarasia, niin kysyy aina, mistä lajeista minä erityisesti tykkään, eikä koske niihin

Vierailija
4/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. avaa oven, kantaa ostokeset autosta + ostoskorin kaupassa, laittaa pyyhkeen patterille odottamaan jos lähtee ekana suihkusta, niin se on sitten lämmin kun itse tuun ulos, niin ja käyttää puheessa sanoja sir ja ma'am kun puhuu muille ihmisille. Ja ikää on 23 v =) =)

Vierailija
5/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja sitten täällä hehkutetaan poikalapsien ihmeellisyyttä. Mikä menee pieleen kun ihmeellisistä pojista näyttää suurimmaksi osaksi kasvavan idiootteja miehiä... Meidän muutamien miehiä lukuun ottamatta. :-DDD

Vierailija
6/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kotitöissä, omaa hyvät tavat, ei ole röyhtäilevä sohvaperuna. Ihkku siis ja 9 vuotta taivalta takana!

Vierailija
7/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis molemmat laitetaan astiat astianpesukoneeseen ja kone pyörimään kun on täysi, tavarat käytön jälkeen paikoilleen, pyykkikori pyörimään kun huomataan sen olevan täysi, työpäivän jälkeen sovitaan 'teetkö sinä ruuan jos minä leikin pojan kanssa' jne., viikonloppuisin siivotaan koko perheen voimin, kotona saatetaan molemmat pierasta mutta ei koskaan kylässä tai vieraiden kuullen, muiden ihmisten kanssa pyritään molemmat olemaan ystävällisiä ja kohteliaita... Merkkipäivinä hän muistaa minua kukalla ja lahjalla ja vastaavasti minä häntä leipomisella ja lahjalla. Mitään erityistä palvelua en häneltä odota, koska hän on mies ja minä nainen, mutta toki mies kantaa painavammat ostokset, siivotessa kantaa matot ulos, vaihtaa renkaat jne. ja minä teen vastaavasti sillä aikaa jotain muuta hyödyllistä.

En tiedä, onko hän erityisen hyväkäytöksinen, mutta ihan samanlaista käyttäytymistä oletan häneltä niin kotona kuin muuallakin, kuin miten itsekin pyrin käyttäytymään.

Vierailija
8/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kotitöissä, omaa hyvät tavat, ei ole röyhtäilevä sohvaperuna. Ihkku siis ja 9 vuotta taivalta takana!

Vierailija
9/9 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa siis kotihommat ja lapset kiitettävästi, mutta ei hän muuten nyt mikään ihmeellinen gentleman ole. Auttavainen luonteeltaan, mutta se kohdistuu muihinkin kuin minuun :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän