Tuliko Stockan alesetelit myös rinnakkaiskorttilaisille?
Kommentit (7)
Meille tuli siis kahdet setelit. En tee niillä mitään, sillä emme nyt tarvitse mitään uutta.
10- vuotias poikani tosin huomautti minulle, että lamaa ei saa ruokkia kun heitin setelit paperinkeräykseen. Nopeasti ne lapsetkin oppivat :-). Meillä e ole edes tällä hetkellä telkkaria, joten lehdistä on noita lamajuttuja lukenut tai sitten kuullut kavereilta.
Heh, meillä oli jo esikoisella aikanaan 4-vuotiaana oma kortti, pitäisiköhän yrittää ottaa nyt kuopukselle omaa korttia. Enää ei valitettavasti ole isommalla korttia (oli exän kortin rinnakkaiskortti).
siinä kantislehdessä luki, että aktiiviset rinnakkaiskortin käyttäjät saavat setelit. Mun mies on passiivinen ja varmaan siks vaan mä sain. Mut jouluna saatiin kyllä kahdet joulusetelit.
Luulin, etten ollut huomannut niitä, mutta nyt aivan varmasti mukana ei ollut mitään seteleitä.
Minun miehelläni ns. pääkortti ja minulla rinnakkaiskortti. Minä sain setelit, mieheni ei. Ilmeisesti johtuu siis siitä, että minä käytän aktiivisemmin korttia kuin mieheni...
Meillä on kaksi erillistä korttia, niin saatiin molemmat omat, mutta jos olisi rinnakkaiskortti, niin tulisiko sillekin alesetelit?