Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuliko Stockan alesetelit myös rinnakkaiskorttilaisille?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi erillistä korttia, niin saatiin molemmat omat, mutta jos olisi rinnakkaiskortti, niin tulisiko sillekin alesetelit?

Vierailija
2/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli siis kahdet setelit. En tee niillä mitään, sillä emme nyt tarvitse mitään uutta.

10- vuotias poikani tosin huomautti minulle, että lamaa ei saa ruokkia kun heitin setelit paperinkeräykseen. Nopeasti ne lapsetkin oppivat :-). Meillä e ole edes tällä hetkellä telkkaria, joten lehdistä on noita lamajuttuja lukenut tai sitten kuullut kavereilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä oli jo esikoisella aikanaan 4-vuotiaana oma kortti, pitäisiköhän yrittää ottaa nyt kuopukselle omaa korttia. Enää ei valitettavasti ole isommalla korttia (oli exän kortin rinnakkaiskortti).

Vierailija
4/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kantislehdessä luki, että aktiiviset rinnakkaiskortin käyttäjät saavat setelit. Mun mies on passiivinen ja varmaan siks vaan mä sain. Mut jouluna saatiin kyllä kahdet joulusetelit.

Vierailija
5/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
6/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, etten ollut huomannut niitä, mutta nyt aivan varmasti mukana ei ollut mitään seteleitä.

Vierailija
7/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelläni ns. pääkortti ja minulla rinnakkaiskortti. Minä sain setelit, mieheni ei. Ilmeisesti johtuu siis siitä, että minä käytän aktiivisemmin korttia kuin mieheni...