Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cantores Minones -kuorosta kysymys

Vierailija
31.01.2009 |

Laulaako kenenkään poika kyseisessä kuorossa? Mielelläni kuulisin kokemuksia (pääsykokeesta, kuoroharjoituksista jne.), kun pähkäilen, pitäisikö oma poika sinne jossain vaiheessa pistää pyrkimään, kun laulaa täysin puhtaasti (saa meidän perheen Singstar-kisoissa aina parhaimmat ja maximipisteet...):-)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorojahan riittää, ja monilla muilla on monipuolisempi ohjelmisto kuin kyseisellä kirkkokuorolla. Oma poikani on ollut Cantores Minores -muskarissa, mutta tulee pyrkimään kuoroon vain jos itse selkeästi haluaa. Minä vähän epäilen, onko pikkupojalle koulu- ja kaverimaailman todellisuudessa kaikken paras "imago" laulaa Tuomiokirkon poikakuorossa... no jaa. Ja toinen asia mikä panee epäröimään on juuri tuo musiikillinen puoli. Lauloin itse lapsena kuorossa, jolla oli hyvin monenlaista musiikkia ohjelmistossaan, ja koin sen kyllä rikkautena. Koen itse asiassa sen vieläkin rikkautena, vaikka aikaa on kulunut jo yli 20 vuotta.

Vierailija
2/4 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osittain siksi, että poika on "erityslapsi" mutta erityisen lahjakas musikaalisesti. ajattelin, että kyseiseen kuoroon littyminen voisi ohjata hänen elämäänsä vähän parempaan suuntaan kuin erityisluokkansa kavereiden esimerkki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vamman laadusta joten kysy sieltä asiaa ensin voiko tulla edes pyrkimään.

Vierailija
4/4 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lahjakas niin miksipä et laittaisi kuoroon jos lapsi on siihen halukas. Väkisin laittamista en kannata.