Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut jo seitsemän vuotta suhde

Vierailija
30.01.2009 |

yhden miehen kanssa. Kumpikin ollaan naimisissa tahoillamme. Välillä oltiin reilu vuosi tauollakin. Lähes päivittäin kirjoitellaan; usein useammankin kerran ja tavattu on 1-5 krt vuodessa. Mitä ajattelette tällaisesta suhteesta?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hyötyneet suhteesta??

Toisaalta tästä "suhteesta" ovat hyötyneet kaikki.

Vierailija
2/19 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden miehen kanssa. Kumpikin ollaan naimisissa tahoillamme. Välillä oltiin reilu vuosi tauollakin. Lähes päivittäin kirjoitellaan; usein useammankin kerran ja tavattu on 1-5 krt vuodessa. Mitä ajattelette tällaisesta suhteesta?

tää on oikeasti mun tunne, ei kukaan normaali hyvällä itsetunnolla varustettu edes moiseen suostus, ja siis heikkoitsetunto - mutta sehän tuliki jo tossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aatelkaa se voi olla jonkun teidän MIES ja te ette sitä tiedä ; )......

Vierailija
4/19 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin estää teitä kasvamasta pariskuntana. Siinä on rouvalla jalka "oven raossa" ja ihmettelee, miksi veto tuntuu.

Vierailija
5/19 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika pahasti olet saanut asiasi sotkettua

Vierailija
6/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin niin eheänä kuin olet pystynyt. Toivottavasti olet voinut olla silti hyvä myös miehellesi niin että lapsilla on tosiaan kuva eheästä kodista.

Itsekkäämpi ihminen olisi lähtenyt toisen miehen matkaan jo aikaisemmin.

Tsemppiä ja hyvää jatkoa sinulle. Tilanne on varmaan myös raskas sinulle.

Vierailija
7/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kai puuttuu aviomieheltäsi.

Vierailija
8/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm. tapaamisissa on tehty juuri sitä mitä kaksi aikuista ihmistä keskenään tekee.

Vierailija
9/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sulle hutsake, vakka kantensa valitsee

Vierailija
10/19 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on oikeesti kaksi "MULKKUA", mieti sitä!

Vierailija
11/19 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm. tapaamisissa on tehty juuri sitä mitä kaksi aikuista ihmistä keskenään tekee.

Vierailija
12/19 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaisin elämääni toista aikuista, en murrosikäistä miestä joka kiukuttelee jos jotain pyydän tekemään.

Vierailija
13/19 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sama tilanne kuin ap:lla 2 vuotta.

Vierailija
14/19 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun sääliä aikuisia jotka tollaseen edes sortuu tollaseen

Vierailija
15/19 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde naimisissa olevaan mieheen, mä olen sinkku ja kahdesti on tavattu seksin merkeissä

Sinänsä kumma että mä aina välillä seurustelen jonkun kanssa, niin silloinkin kirjoitellaan s.posteja päivittäin

Vierailija
16/19 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikin saa siitä mitä haluavat ja asia ei muille ole tullut ilmi eikä ole aikomustakaan kertoa muille, niin asia on ihan ok. Aikuisiahan ovat kumpikin vai kuinka, mitä säälittävää siinä on? En ymmärrä. Kyllä jokaisella ihmiselle on omat syynsä tän kaltaiseen tilanteeseen ja useinkaan ne eivät ole mitään heppoisia, miksi ei sallisi itselleen sitä mitä kaipaa? Ja kun se ei ole keneltäkään muulta pois.

Tsemppiä ap!

Vierailija
17/19 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikin saa siitä mitä haluavat ja asia ei muille ole tullut ilmi eikä ole aikomustakaan kertoa muille, niin asia on ihan ok. Aikuisiahan ovat kumpikin vai kuinka, mitä säälittävää siinä on? En ymmärrä. Kyllä jokaisella ihmiselle on omat syynsä tän kaltaiseen tilanteeseen ja useinkaan ne eivät ole mitään heppoisia, miksi ei sallisi itselleen sitä mitä kaipaa? Ja kun se ei ole keneltäkään muulta pois.

Tsemppiä ap!

Miksi tuhota kaksi avioliittoa? Ihmisillä on erilaiset tarpeet.

Vierailija
18/19 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä. Suhde ei ole edennyt suudelmia pidemmälle. Kumpikin tahoillaan varattuja. Toisella lapsia, toisella ei. Itselläni on aivan mielettömän ihana ja rakas aviomies. Mietin mitä haen tälläisella suhteella? Ehkä sitä alkuhuumaa, juttukaveria,läheisyyttä. Mieheni tekee pitkiä päiviä ja on jatkuvasti poissa, tuossa varmaan syyt.

Tiedän että jossain vaiheessa suhde etenee suudelmia pidemmälle. Jatkuuko suhde pidemmän päälle, en tiedä. toisaalta olen tällä hetkellä tyytyväinen ja onnellinen. Mieheni kanssa menee todella hyvin ja kodinhoitokin on paljon mieluisampaa. Toisaalta tästä "suhteesta" ovat hyötyneet kaikki.

Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaa.

Vierailija
19/19 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että miten ihmeessä intohimo säilyy vuodesta toiseen, ilman rakkautta? Siis käy vain peuhaamassa sängyssä ilma sen kummempaa tunnetta. Itsellä joskus sinkkuaikoina oli samantyyppinen viritys, ihan kiva mies ja hyvä sängyssä, mutta kyllä juttu lopahti parissa kuukaudessa kun kummallakaan ei mitään tunteita takana. Seksi alkoi maistumaan puulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme