Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kutsutteko kummit vuosittain synttäreille - jos asuvat 500 km päässä

Vierailija
30.01.2009 |

pysyvä kutsu kylään voimassa, ilmoittelevat itse kun heille sopii tulla. Emme kutsu synttärijuhliin. On mukavampi tavata, kun tulevat jonain viikonloppuna ihan rauhassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme ystäväpariskuntamme lapsen kummeja ja he meidän. saamme aina syntymäpäivää edeltävästi kutsun kummilapsen synttäreille - 500 km päähän - josta aina kiitoksella kieltäydyn välimatkaan vedoten. oman lapsemme synttäreille en ole heitä erikseen kutsunut, kun olen tiennyt, että eivät ole täällä päin silloin. en ole myöskään erikseen muistuttanut lähestyvistä synttäreistä, jotten vaikuta siltä, että odottaisin lahjaa. viimeksi nyt sitten kummit unohtivat lapsemme synttärit täysin ja myöhemmin olemme sitten synttäreistä puhuneet, mutta ns. unohtaminen heidän puoleltaan ei ole tullut puheeksi - enkä kehtaa siitä itse kysyä. soitanko siis jatkossa minäkin synttärikutsun 500 km päähän vai jäänkö odottamaan mahdollista muistamista ?

Vierailija
2/2 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme veljeäni vaimoineen muulloin. Itse olemme ystäväperheen lapsen kummeja, ja saamme kutsun 450 kilometrin päähän. Emme yleensä tuolloin pääse, vaan vierailemme mahdollisesti muulloin sopivana ajankohtana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla