Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄÖ:ni 77. En ole mielestäni tyhmä vaan ihan normaali.

Vierailija
06.12.2008 |

Ärsyttää kun kaikki jotka ilmoittavat ÄÖnsa lehdissä ja täällä olevan yli sata. Taidan olla ainoa rehellinen. Kukaan ei kuitenkaan tiedä henkilöllisyyttäni joten mulla ei ole mitään syytä valehdella!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on mitattu noin alhainen äo? Kyllä tuolla luvulla jo pitäisi huomata arkielämässäkin, että kovin nopeasti ei leikkaa. Epäilen, että testi tai testiolosuhteet ovat olleet virheelliset.

Vierailija
2/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä ollut.. enkä kokenut tarpeelliseksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO:si, vai onko tämä kompa ?

Vierailija
4/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäs mä sille voin?

Ja ihan "normaali" tunnen olevani minäkin:)

Vierailija
5/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedian mukaan ÄO 50-69 merkitsee lievää kehitysvammaisuutta.

Vierailija
6/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ihan normaali ihminen, jonka ÄO on 77?

Vierailija
7/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, olet ihan tyypillinen av-mamma.

Vierailija
8/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.illvid.dk/Crosslink.jsp?d=197&a=1023

Tulkaa ilmoittamaan tulos, minkä saitte!

Vierailija
9/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällöin yli ja alle sadan äoita pitäisi olla suunnilleen yhtä paljon. Mutta valtaosa testaa älykkyytensä vain jollain nettitesteillä, joiden luotettavuus ei ole kovin kummoinen.

Ja taas sama kuin keskiansioissa, painogallupeissa jne, ihmiset liioittelevat ja toisaalta herkemmin vastaavat ne, jotka ovat "hyviä" kysytyssä asiassa (painavat vähän, tienaavat paljon, pärjäävät älykkyystesteissä jne.).

Itse kuulun mensaan, mutta olen monella älykkyyden osa-alueella hyvinkin "ei-niin-fiksu", kirjaviisas olen ja sellainen "pikkunäppärä"...

Vierailija
10/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsit esim. jonkin sortin luki- tai hahmotushäiriöstä? Sellainen voi vaikeuttaa testin tekemistä, muttei välttämättä arkielämää.

Vierailija
11/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti tunnen olevani keskivertoa tyhmempi ja heikkolahjaisempi. Että eipä ole nettitesteihin luottamista.

Vierailija
12/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli pisteet alle 70, niin kyse on lievästä kehitysvammasta.

Vierailija
13/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ns. penaalin terävimpiä kyniä.

MItä työtä muuten teet?

Vierailija
14/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieviä oppimisvaikeuksia on saattanut koulussa olla, mutta ei siinä mitään, onhan niitä monilla. Itselläni on äo sitten vähän parempi, ja olen saattanut joskus noissa ketjuissa keskustella siitä. En usko, että ihmiset valehtelevat, ainakaan kaikki, vaan että ihmiset vastaavat niihin ketjuihin, joissa pääsevät pätemään.

Eli ne, joilla on rahaa, vastaavat rahaketjuihin, joilla on korkea äo vastaavat niihin ketjuihin, jotka ovat hoikkia, vastaavat painoindeksiketjuihin jne. En minä jaksa joka ketjuun selittää olevani tanakka keskituloinen nainen, mutta jos olen jossain hyvä, saatan vähän langeta retostelemaan, kun ei tosielämässä koskaan kehtaisi :)

Vierailija
15/22 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin nettitesteihin on ainakin vaikea luottaa. Minullekin tulee tuosta Tieteen Kuvalehden testistä tulokseksi 126, enkä varmasti ole sen älykkäämpi kuin muutkaan.

Vierailija
16/22 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla sain 126 ja nyt viimeksi 125.

En pidä tuollaista testiä kovinkaan luotettavana. Pakko tosin tunnustaa, että uskon olevani oikeasti älykkäämpi kuin monet tuttavani...

Noihin nettitesteihin on ainakin vaikea luottaa. Minullekin tulee tuosta Tieteen Kuvalehden testistä tulokseksi 126, enkä varmasti ole sen älykkäämpi kuin muutkaan.

Vierailija
17/22 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan virallinen testi 101. En ole mielestäni muita fiksumpi, pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
18/22 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin jos joku diagnosoi itselleen vaikkapa jonkin neurologisen poikkeavuuden nettitestin perusteella...

Vierailija
19/22 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette siellä kokouksissa? Ihan uteliaisuudesta kysyn. :)

Vierailija
20/22 |
07.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta saavat muutkin jäsenet vastata. Olisi kiinnostavaa tietää. t. 24

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan