Lue keskustelun säännöt.
Clomeilla yritystä
29.01.2009 |
Esikoinen sai alkunsa clomeilla -02 ja toista toivotaan alulle. Nyt on 3 clomi kierto menossa mutta vielä ei ole mitään kuulunut mutta toivoa ei ole heitetty vielä :) Onko teille joskus sanottu miten useasti pitäisi rakastella? Meille lääkäri sanoi ohjeeksi 3-4 päivän välein koska muuten kuulemma ei siittiöt kehity mutta mun mielestä toi kuulostaa kyllä liian harvoin...
Kommentit (2)
Meillä kans esikoinen sai alkunsa clomeilla, hän syntyi -01. Siitä asti ollaan sit vaan oltu, ryhdytty sijaisvanhemmiksi. Nyt ollaan yrittämässä taas sitä omaa, saas nähdä tuleeko. Toinen kierto menossa.
Kyllä meillekin lääkäri sanoi että joka toinen päivä olisi hyvä tahti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun gyne sanoi, että joka toinen tai joka kolmas päivä riittää, niin on "pöytä katettuna" :D Ovistestillä tietty voisit selvittää oviksen ajankohdan.
Mun kuopus sai alkunsa tokasta tupla-clomikierrosta. Ovis oli tapahtunut ultran mukaan vasta kp30 jälkeen eli ei ilmeisesti clomeilla ollut mitään vaikutusta asiaan. Mun esikoiset, kaksoset, on myös clomeilla saaneet alkunsa. Mulla on PCO-tyyppiset munasarjat ja tosi epäsäännöllinen kierto, ja ovuloin harvoin luomusti.
Meillä nelosen yritys meneillään ja clomit on haettu taas avuksi; ens kierrossa saan ne käyttöön.
Peukkuja sulle!!