Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiveden määrä

Vierailija
28.01.2009 |

voiko itse jotenkin tietää, onko lapsivettä tarpeeksi? Mulla on rv.35 ja maha tuntuu kokoajan "kovalta" niin ajattelin, onkohan vettä tarpeeksi. Huomenna onneksi neuvola. Vauva on ollut jo viikkoja "laskeutunut"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomattiin että lapsivettä oli enää n.2dl jäljellä. Sitä ei tosin ulospäin juurikaan huomannut, mutta vauvan selän tunsin kyllä hyvin kädellä kun vatsaa silittelin. Jos vatsa on kova, niin voisiko olla harkkasuppareita myöskin?

Vierailija
2/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutenkin tuntuu erilaiselta. No, huomenna sitten neuvolassa selviää. 2 viikkoa sitten terkka sanoi, että ekasta synnytyksen merkistä sairaalaan, on vauva jo niin alhaalla. Siksi kai olen vähän varpaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin jos olet yhtään huolissasi, niin sinuna kävisin tarkastuttamassa veden määrän heti. Ei kannata ottaa riskejä.

Vierailija
4/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pyydä että saat lähetteen synnärille ultraan jos terkalla ei ultraa ole. Mulla kun sitä lapsivettä oli vain vähän jäljellä (se pari desiä) niin sanoivat että se on merkki siitä että istukka ei toimi enää hyvin vaan se päästi likaa vettä pois. Synnytys käynnistettiin, sillä ei haluttu odottaa sitä hetkeä kun istukka ei enää pystyisi happeakaan kunnolla kuljettamaan.

Vierailija
5/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pyydä että saat lähetteen synnärille ultraan jos terkalla ei ultraa ole. Mulla kun sitä lapsivettä oli vain vähän jäljellä (se pari desiä) niin sanoivat että se on merkki siitä että istukka ei toimi enää hyvin vaan se päästi likaa vettä pois. Synnytys käynnistettiin, sillä ei haluttu odottaa sitä hetkeä kun istukka ei enää pystyisi happeakaan kunnolla kuljettamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi