Kokemuksia Cerazette-pillereistä
Tulin raivopäisen kiukkuiseksi ja sen kolme kuukautta mitä niitä söin oli jatkuvasti jotain vuotoa, menkatkin oli ihan hurjaa lorottamista. No, ei mulle ole kyllä mitkään muutkaan pillerit sopineet mutta nuo oli ihan pohjanoteeraus.
Kommentit (8)
eikä muitakaan vaikutuksia. Eikä vauvojakaan ole tulossa :) Yhdistelmäpillereistä sain veritulpan, niitä en suosittele.
Raivopää olen, mutta nyt lukiessa näitä kommentteja, mietin, sekö on syynä tähän kiukkuisuuteen vai vain tiukka elämäntilanne..
Muuten ok. Mielialaan eivät ole juurikaan vaikuttaneet. Taustaa: en ole kymmeneen vuoteen käyttänyt hormonaalista ehkäisyä jätettyäni yhdistelmäpillerit pois juuri raivokohtausten takia.
Mielialan muutoksia ja itkuraivareita... En edes tajunnu, että liittyvät pillereihin kuin vasta ne lopetettuani! Luulin jo jossain vaiheessa sairastuvani synnytyksen jälkeiseen masennukseen tms.
Kuukautiset kestivät aina 2 viikkoa kerrallaan, niiden jälkeen muutama kuiva päivä ja sitten tiputteluvuotoa 2-3 viikkoa seuraaviin menkkoihin asti. Ja menkat olivat aina tyyliä "tulva"...
Eli minulle eivät ainakaan sopineet. Tämän vuoksi en myöskään halunnut hormoonikierukkaa toisen lapsen synnytyksen jälkeen, koska siinä on samaa hormoonia kuin Cerazetteissa.
söin Cerazetteja 3,5kk ja vuotoa oli koko ajan. Olis pitänny lopettaa aiemmin mutta luulin syyn vuotoon olevan muun. Kävin jopa kolmella lääkärillä joista viimeinen ehdotti syyksi pillerit. Lopetin ja hep! Siihen loppu vuoto.Eli mulle ei sopinnu yhtään.
koko aikana ei menkkoja!eli jäivät kokonaan pois. Ei tullut muita vaikutuksia niistä. suosittelen.
kuukaudessa kolmet menkat... mutta voihan olla että jollekin sopivat ja ei ole ongelmia