Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kaverin äiti oli kotiäiti

Vierailija
26.01.2009 |

nyt kun kaverin isä on kuollut, on äiti kansaneläkkeen perusosalla, kun hoiti lapset ja miehen eikä ollut merkittävästi kodin ulkopuolella töissä.

Miettikää myös tätä perheessä kun tehdään ratkaisuja kuka on kotona ja kuinka kauan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pikkuhiljaa pitä miettii sitä aikaa kun ei enää töissä käy

Vierailija
2/5 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että jättäisin lapset hoitamatta kotona rahan takia. Tiukkaa on, mutta olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä jossitteli yksi päivä :) Se hoiti 5 lasta kotona ja teki myöhemmällä iällä osa-aikatöitä jotta olisi lasten käytettävissä. Nyt sitten nämä ratkaisut näkyy eläkkeessä. Menot on samat kun aikoinaan isoisän eläessä, mutta tulot pienentyneet. Tuo siis jossitteli sitä jos olisikin tehnyt töitä niin ei tarvitsisi joikaista senttiä laskea eläkkeellä :)

Vierailija
4/5 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tätä kallisarvoista aikaa en ikinä enää saa takaisin. Olen kotiäiti ja aijon ottaa tästä elämänvaiheesta, perheestä ja lapsistani kaiken irti. Nauttia ja touhuta yhdessä ilman mitään kamalaa stressiä, jonka työelämä toisi tullessaan.

Työelämässä kerkiän ravaamaan sitten myöhemminkin :) Ei kiitos semmoista kiirettä, stressiä omaan elämääni. Minulle on suotu mahdollisuus tähän. Teen parhaani, että perheelläni on hyvä olla. Tahdon olla lasten kanssa kotona, pestä pyykkiä, siivota, kokkailla, ulkoilla lasten kanssa yhdessä. Rahaa on sen verran, että pärjäämme. Enempää emme tarvitsekaan. Kiitosta vaan tälle yhteiskunnalle ja miehelleni tästä upeasta ainutkertaisesta mahdollisuudesta!

Vierailija
5/5 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten töihin, kun oltiin isompia..pärjäsi hienosti, vaikka erosi...ei kotioäitinä olla 30 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän