Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukeeko miehesi sun sähköpostia ym...

Vierailija
26.01.2009 |

Meillä näin: Isäntä avaa meiliohjelman, meillä siis tulee meilit eri ohjelmiin, mulla windowsiin ja ukolla joku muu.. niin siis avaa mun meiliohjelman ja huikkailee et hei sulle on tullu siltä ja siltä meiliä... ja mikä tää meili on jossa on tällainen lähettäjä.... sit se kattelee sivuhistorian, missä oon käyny päivällä... haa mut mäpä poistan sen, joten ei enää nääkkään...

laittoi jonkun saunalahden gps paikannuspalvelun, et nytpä näkee missä liikun jos mulla on puhelin mukana.. sellainen onkin nykyään mahdollista. esitteli sen mulle vieläpä...

Ei se mulle mistään keljuile, mut ihan vaan mielenkiinnolla varmaan kattelee...

tympäsee!

Sit ku mainitsen asiasta, sanoo vaan et onko sulla jotain salattavaa...

kiva!!!

Vaikka poistan historian, niin uskonpa, et sillä on joku konsti käydä kattoon kuitenkin missä liikun...

et sellainen yksityisyys!

Hommaan kohta oman pikku läppärin, johon laitan salasanan ja käytän sitä ihan itse ja käyn kaiken maailman keskustelupalstoilla märehtimässä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olis kyllä mitään "löydettävääkään", mutta meillä on ihan selkeät säännöt, että ei edes toisen tekstiviestejä katota, vaikka puhelin olis pöydällä kun piippaa.

Vierailija
2/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...viikon sisällä. Oon aivan kummissaan. ei ennen ole ollet näin. itsestään selvää on ollut oma yksityisyys.. en viittis alkaa salasanojen taakse elämääni laittaan, vieläpä kun ei ole mitään salattavaa... t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostihan on sama kuin kirje.. Hommaa sähköposti johon se ei pääse!

Onko miehelläsi jotain salattavaa? Noin käyttäytyy ihminen jonka omat tekemiset eivät ole ihan valoisat..

Vierailija
4/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee kattoo mun "viralliset" sähköpostit, mutta mulla on toinen sähköpostiosoite hotmailissa, jonka välillä pidän yhteyttä ystäviin, eli sinne tulee kaikki henkilökohtaisemmat viestit. Pitäiskö sun kans hankkia toinen sähköpostiosoite, jonne pääsee vaan netin kautta salasanalla, saisit vähän yksityisyyttä.

Mun mies tosin ei tota outlookia avaa, kuin n. kerran viikossa, eli minä olen se, joka katsoo hänenkin postit. Mutta eipä sinnekään mitään ihmeellistä tule, kun tosiaan sinne "viralliseen" sähköpostiin, ei tule kuin "tärkeitä posteja", ei siis mitään henkilökohtaista.

Vierailija
5/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehdään niin, ihan molemmin puolin. Kummallakaan ei mitään salattavaa, ollaan aina oltu avoimia ja asiat on yhteisiä.

Näin meillä.

Vierailija
6/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin oli meillä. silloin kun mulla oli salattavaa niin jostain syystä kytin myös miestäni enemmän.

Vierailija
7/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä salasanat toistemme posteihin, mutta mies tsekkaa mun meilejä vaan mun pyynnöstä (esim. kun odotimme vuokrasopimusta vuokralaiselta enkä itse päässyt meilin ääreen). Tekstareita ei katso eikä fb-viestejä, ei sitä kiinnosta mitä kavereiden kanssa viestittelen.

Ei mua haittais jos katsois joskus, mutta jos säännöllisesti seurais mun tekemisiä niin olishan se kummaa.

Vierailija
8/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei saa lukea toisten e-maileja eikä tekstareita- Suomessa on tietosuojalaki

Vierailija
9/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole siitä, onko jotain salattavaa, vaan siitä, että jokaisella on oikeus yksityisyyteen! Mun mielestä toi gps-paikannin menee jo liian pitkälle. Miksi se haluaa valvoa sun elämää?

Tai sitten se on hilavitkuttimista lapsellisen innostunut, eikä tajua mitä se aikuisen oikeesti tekee.

Vierailija
10/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää kyllä salasanat ja muut, ja joskus jos mulla on kova kiire ja pitäisi tarkistaa joku juttu niin mies voi kirjautua mun sähköpostiin, mutta kääntyy pois ennen kuin ruutuun ilmestyy mitään.

mulla ei ole mitään salattavaa ja ollaan kotona varsin avoimia. sen sijaan, ne ihmiset, joilta saan sähköpostia koskien esim. heidän synnytyspelkoaan, imetysongelmiaan, hankaluuksiaan ystävyyssuhteissa tms. eivät ole solmineet mitään avoimuus-sopimusta mun miehen kanssa, eivätkä heidän asiansa mun miehelle kuulu.

Vierailija
11/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille taunolle kenkää.

Itse en kestäisi päivääkään tuollaista kyttäämistä.

Vierailija
12/14 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan hän on monessakin eri yhteydessä pyytänyt minua (joka olen aina koneen äärellä työn takia) tarkistamaan omaa sähköpostiaan, jonne on salasanansakin kertonut (en kyllä muista sitä). Samaten minulla on (jos haluan) vapaus käydä hänen nettipankissaan (samasta tietokoneella olosyystä), mutta en kyllä erityisemmin halua. Omia nettipankkitunnuksiani en ole hänelle antanut, vaikka mitään salattavaa ei olekaan. Periaatekysymys.

Vierailija
13/14 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole mitään salattavaa ja ollaan kotona varsin avoimia. sen sijaan, ne ihmiset, joilta saan sähköpostia koskien esim. heidän synnytyspelkoaan, imetysongelmiaan, hankaluuksiaan ystävyyssuhteissa tms. eivät ole solmineet mitään avoimuus-sopimusta mun miehen kanssa, eivätkä heidän asiansa mun miehelle kuulu.

Vierailija
14/14 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme