Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku tulkita unia?

Vierailija
06.05.2008 |

Näen todella usein unta, jossa hampaani tippuvat suusta. Yleensä unessa yksi hammas alkaa heilumaan, jonka jälkeen hammas vain murenee suuhun. Pian kaikille hampaille tapahtuu samalla tavalla ja unessa syljen hädissäni hampaiden palasia pois suusta, suu on täynnä hampaiden muruja.

Mitä ihmettä tämä uni voi tarkoittaa? Olen nähnyt tätä unta jo vuosia, joskus tulee pidempiä taukoja etten tuota unta näe, mutta viime yönä näin sen taas.

Olisiko jollain unikirjaa lähettyvillä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muut voimme vain antaa ajatuksia, mitä uni meille mahdollisesti symboloi.

Itse tulkitsen unia nimenomaan symboliikan kautta. Hampaitten putoaminen mulle tarkoittaa muutosta, aika rajuakin muutosta, ja sellaista mihin ei itse voi vaikuttaa. Siksi kai se niin pelottavalta tuntuukin, kun se on jotain, johon ei ole valtaa.

(Maito) hampaitten lähteminen on myös kasvua isommaksi, vahvemmaksi, vanhemmaksi.

Heitän tässä nyt ajatuksia vaan... oletko mahdollisesti 20-kympin tai 30-kympin ikäkriisissä? Silloinhan sitä " kauhulla" huomaa, että on valtavan paljon asioita jotka elämässä muuttuvat, mutta joita ei voi itse kontrolloida. Myös ongelmat suhteessa voivat näkyä hammasunina, samoin esim alitajuntainen huoli terveydestä.

Jotkut (huom: minä EN) uskovat, että hampaitten putoaminen unessa symboloi tulevaa kuolemaa. En todellakaan usko, että ihmiset voisivat ennustaa tulevaa. Unien tulkinta on eri juttu, koska siinä tulkitaan mitä Sinun alitajunnassasi parhaillaan tapahtuu, asioita joita et ehkä pysty käsittelemään hereillä ollessasi.

Olisko näistä ajatuksista apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla