Onko köyhyys taattu jos ei koskaan omista asuntoa vaan aina asuu
Kommentit (8)
Jos siis omistusasunto on siinä vaiheessa jo maksettuna. Siinä mielessä elämä voi olla taloudellisesti köyhempää eläkkeellä, kun muutenkin tulot laskevat eläkkeelle siirtyessä.
Hänestä siis kannattaisi asua vuokralla ja pistää joka kuukausi rahaa pörssiin sen sijaan että maksaisi asuntolainaa.
Olen yrittänyt tolkuttaa sille etten minä osaa tehdä pörssissä sellaisia voittoja että lainanlyhennysrahat kannattaisi pistää pörssiin, mutta se aina napisee vastaan. Mä olen omissa sijoituksissani pikemminkin miinuspuolella, hänellä on toisin.
Meillä rikastuttu samalla tavalla. Asutaan vuokralla ja nyt ansaittu 350 000 euroa sijoittamalla. Kuukausittain sijoitettu 200 ¿.
Ei tarvitse olla pankin velkaorjuudessa, voi elää vapaammin ja jos on saanut halvan vuokra-asunnon mieleiseltä paikalta, hulluhan sitä olisi jos " omistusasunnon" haluaisi...
Sain kämpän juuri sieltä mistä halusinkin. Ja sen jälkeen kun kämpän sain, on tulot nousseet aika huimasti (enää en saisi, olisi liikaa varallisuutta ja tuloja), joten ylimääräiset rahat tulee sijoitettua muualle.
hyvänen aika mitä nyt ihmiset ajattelevat jos vuokralla asuisi?!! Ulkomailla saavat rikkaatkin asua vuokralla, ja se onkin aivan normaalia, mutta ei Suomessa ei missään tapauksessa.
Sillä tavalla kansalaiset pidetään herran kurissa ja nuhteessa nykyään. Asuntovelallisista ei ole vallankumouksen tekijöiksi...
Eivät ehtineet ennen lamaa ostaa taloa. Ja sen jälkeen ovat talojen hinnat sillä seudulla karanneet käsistä.
Mutta asuvat onneksi kunnan vuokra-asunnossa, ja molemmat käyvät töissä, joten rahat riittävät vallan mainiosti.