Kyllä hävettää taas junttisuomalaisten käytös!
Nyt sitä istutaan jo puistossa ja tietenkin ilman paitaa! Huh huh sentään, missä käytöstavat? Miehenikin (aasialainen) ihmetteli että ihan metsäläisiäkö täällä ollaan kun ei edes alkeellisimpia käytöstapoja tunneta.
Hävettää sekin että miehen sukulaiset ovat tulossa ensi viikolla ja näkevät tämän kaiken junttimeiningin. Heidän kotimaassansa osataan auringostakin nauttia tyylikkäästi eikä maata puolialastomina keskellä kaupunkia...
Kommentit (17)
että se kuuluu täällä tapoihin ja sillä hyvä. Ei siinä sinänsä ole mitään selittelemistä saati häpeämistä.
On olemassa oikeasti tapoja joita onkin syytä hävetä, kuten se, ettei toisia aidosti kunnioiteta. Mutta vaatetus tai sen puute on ihan vain kulttuurisidonnainen tapa. Ja vielä ajan myötä melkoisesti muuttuva sellainen.
eläisivät puolet vuodesta säkkipimeässä ja rännässä, takuulla istuisivat kelteisillään puistossa, kun se aurinko vihdoin tulee!
Kyssäri, onko minkä kokoinen kalu miehelläsi on kun mä oon lukenut että Aasialaisilla on keskivertoa pienemmät penikset.
Lämmintä hät hätää jotain 22 astetta, niin tyypit hilluu kaupungilla minihameissa ja topeissa, lapset istuu vaunuissa t-paidoissa.
No, itsepähän hoitavat sitten korvatulehduksensa. Koskaan ei ole myöhäistä oppia vanhaa sananlaskua Kevätilma on petollista.
myöntää, ettei ap:kaan kovin asiallinen ollut. Sitä saa mitä tilaa.
-bangladeshilaisen vaimo
Oikeasti tuo paidattomuus ym. tämänkin vapun törkykäyttäytyminen on järkyttävää. Olet ap aivan oikeassa.
törkyjuntteja näkyy nimenomaan KAUPUNGISSA! :)
jos ap olisit jättänyt mainitsematta että sinulla ulkomaalainen mies niin nämä av:n mammat ei olisi kiivastunut
Jossain törkylähiössä? Ei meillä ainakaan ole näkynyt yhtäkään!
Sitäkö pitäisi kuleksia pipo päässä ja kokokalsarit jalassa juhannukseen asti, niinkuin kunnon suomalainen.
Ja tosiaan, painukaa takaisin sinne Aasiaan jos ei elämänmeno Suomessa kelpaa!
En ole tippaakaan rasisti, mutta pakko nauraa näille jutuille...
Mua kiinnostaa kovasti millaista on olla naimisissa aasialaisen kanssa...voisko joku kertoa?
Vierailija:
Jossain törkylähiössä? Ei meillä ainakaan ole näkynyt yhtäkään!
ole kylmyyden kanssa yhtään mitään tekemistä. Lukisit vaikka lehtiä, niin et mogaisi itseäsi tyhmyydelläsi.
Ja meidän lapsi on tasan tarkkaan t-paidassa, kun aurinko paistaa ja mittarissa on yli 20 kädet aurinkorasvalla suojattuna tietysti. Ja ei muuten kumpikaan penska ole kipeänä koskaan. Ne bakteerit elää muuten hyvin juuri kuumassa eli hikisessä lapsessa, jos jossain. IDIOOTTI.
ja lapsille on puettu välikausipuvut, vetoketju tiukasti kiinni, pipot ja talvirukkaset.
Juntti!
Eikö ihmiset saa nauttia ensimmäisistä lämpimistä päivistä vaikka sitten ilman paitaa? Mulle on ihan sama, vaikka ihmiset istuskelevat kaupungilla paidatta, kunhan laittavat ruokaravintolassa paidan päälle. Meillä saa kyllä kotonakin syödä ilman paitaa, jopa vieraatkin!