Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee, meidän poika on kuiva ja niin on myös naapurin muksu! Erilaiset

Vierailija
02.05.2008 |

taustat tosin pojilla. Meidän poitsua ei ole koskaan potatettu. Naapurin lapsi vietti noin 2.5 vuotta potalla. Äidillänsä oli jopa potta mukana aikoinaan babybiossa ja juuri istumaan oppinut poika taisi istua koko leffa ajan potalla. Mun vauveli tuhisi sylissä ja rinnalla.

Pointtisi on se, että lapset oppivat keskimäärin 2-3 vuotiaana kuivaksi vaikka istuisi koko varhaislapsuutensa potalla äipän mieliksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän potatetut on ollet kuivia kyllä poika 1v7kk ja tyttö 1v5kk...

Jos en olis niitä potattanut niin ne olis sit sun teorian mukaan vissiin molemmat vielä vaipoissa: 3v4kk ja 1v9kk ikäisinä...

Vierailija
2/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini potatti poikaansa koko ajan jostain 6 kk iästä, aina oli potta mukana tai vauvaa roikotettiin jossain pöntön päällä ja sille suhistiin. 2,5-vuotiaana poika oli meillä kylässä (oli kuulemma kuiva) ja pissasi kolmesti lattialle. Seuraavan kerran tuli kolmevuotiaana vaipoissa. Meidän muksu oppi 2,5-vuotiaana, kertalaakista. Sanoin että jätetäänkö vaipat pois niin poika sanoi että tehdään niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suositusten mukaan vein potalle mut se lensi olohuoneen seinään. Aattelin et kerro ku oot valmis :)

kaverin tyttö pottaili puolen vuoden iästä eli on kuiva. no joo ompa kuiva.. pissaa ympäri nurkkia. saman ikäisiä.

Vierailija
4/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvinnut harjoitella potalla käymistä ja ressata vauvasta asti.

Vierailija
5/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri aloitti omansa potatuksen paaaaljon aikaisemmin kuin minä. Meillä kuivaksi oppiminen sujui kivuttomasti ja nopeasti. Aloitin vasta yli 2-vuotiaana. Sit kun meillä oltiin kokonaan kuivia, kaverin muksu ei ollut edes vielä päiväkuiva.

Vierailija
6/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan edelleen istutat ne potalla säännöllisin välein vai ?

Vierailija
7/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette viettäneet paaaaaaaljon laatuaikaa vissiin lavuaarissa sihisten.

Vierailija
8/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olette viettäneet paaaaaaaljon laatuaikaa vissiin lavuaarissa sihisten.

Vierailija
9/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä 3 v kuulemma nyt kuiva... vaippoja ei ole " koskaan" kastellut. No ei tokikaan kun pissii lattialle ja housuihin *yöks*. Mulla itselläni on neljä lasta ja jokainen ollut yökuivakin jo 2,5 v. mennessä, ja ihan aitoja kertiksiä on käytetty.

Vierailija
10/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt sekä ihan oikeasti kuivia reilun vuoden ikäisiä, että sitten vauvasta saakka potatettuja, jotka liruttaa edelleen 3v ympäriinsä. Lisäksi uskon että 2-3v vaippapuista osalle vaippa on ihan oikeasti vielä tarpeellinen, osa taas pärjäisi jo ilmankin.

Aika yksinkertainen on mamma, joka kuvittelee lasten olevan tässä asiassa yhdestä puusta veistettyjä.

Vierailija
11/11 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalla on selvät eleet millon hänellä on hätä. Ei siihen suhinoita tarvita. Jo kaksikuukutinen osaa pyytää pissalle