Musta tuntuu että mun naispuolinen työkaveri on erittin ihastunut muhun. Olen 4 lapsen äiti, naimisissa ja perhe-elämä ok.
Tämä työkaveri tietää kyllä mun elämän tärkeimmät asiat. Ja enkä ole ollenkaan kiinnostunut naisista. Ystävistä kyllä. En todellankaan ole rohkaissut häntä milläänlailla. Yks päivä sain lapun jossa luki I love You. Käsittämätöntä touhua. Mua oikeesti ällöttää. Olen saanut ihailevia katseita ja tuollaisia ihmeellisiä lappuja. Joskus sähköpostiakin. Semmoista vihjailua. Sitten toisinaan ihan ok, ei lainkaan seksistisiä viesteja tms. Käydään yhdessä ruokalassa syömässä ja puhutaan niitä näitä. Olen niinkuin en tajuaisi, ja joskus sanon " nyt riittää" jos mua alkaa jotenkin nyppimään.
Tykkään työstäni ja muut työkaverit ovat miehiä ja kaikki menee hyvin. Tämä asia toisinaan mua ahdistaa ja ärsyttää perkeleesti.
Olen miehellenikin asiasta kertonut, hän naurahti ja tuumasi " vai lepakko" ...
Onko kellään kokemusta vastaavasta touhusta? Tiedän että mun varmaankin pitää sanoa suoraan, mutta luulis hänen tajuavan kun mulla on perhe ja mies, enkä milläänlailla ole osoittanut kiinnostusta.
Työkaverina ihan kiva ihminen.
Mitä mä teen?
Kommentit (6)
jossa lukee, ettet ole kiinnostunut. Ei se voi sun ajatuksia lukea, ja jos sanot jossain tilanteessa " nyt riittää" , ei ole selvää, minkä tarkoitat riittävän. Miehen ja lasten olemassaolo ei takaa mitään - onhan aika monella säpinää liiton ulkopuolella.
Kynä kauniiseen käteen vain.
jos vastaavaa lähestymistä tekisi mies? Sanoisitko suoraan vai olisitko niin kuin et tajuaisi? Toimi kuten toimisit kenen tahansa iskiessä! Avoimuutta peliin, sano raknetavassa hengessä mitä ajattelet. Tiedä mitä toiveista olet herättänyt toisessa kun olet antanut tämän mennä näinkin pitkälle.
olla töykeä, mutta luulisi hänen käsittävän ja ymmärtäneen että olen todellakin kiinnostunut vain ja ainoastaan miehistä. Hän on mulle vai kiva työkaveri, eikä muuta.
Ehkä huomenna rohkaisen mieleni, varsinkin jos huomenna taas saan kuulla jotakin vihjailua tms.
ettei jutusta tule koskaan mitään. Että se voisi sitten itkeä ja päästä susta aikaa myöten yli. Ehkä siinä on sit jonkun aikaa vihamielisyyttä hänen taholtaan.
Onko esim raiskauksen uhri itse syypää ? Aika raju vertaus myönnän.
t. ap
vain jotakin " just joo" ... Ap