Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti,sydän itkee

Vierailija
01.05.2008 |

Oisko kellään mitään neuvoja, miten mä selviän? Oon 7.kuulla raskaana ja miehellä meni pupu pöksyyn. Meidän piti aloittaa yhteiselämä kun saan asunnon. No, nyt sitten laitan kotia yksin. On niin mielettömän paha olla. Yötäpäivää sellainen olo, että sisukalut pyörii ympäri. Mulla ei oo ketään sellaista ystävää, jolle voisin tästä puhua. Hävettääkin. Tunnen itseni ihan hylkiöksi. Pelottaa mitä se tekee vauvalle kun mä oon hermoraunio, itken ja suren silmät päästäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli jätetyksi puolessavälissä raskautta. Jos et ole vielä tutustunut, ehkä siitä ketjusta saisit jotain itsellesikin.

Vierailija
2/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista käsittämättömintä on se, miten joku voi hylätä tällaisella hetkellä. Mihin se rakkaus miehen osalta katosi, vai oliko sitä olemassakaan? On niin helvetin petetty olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:AP

Vierailija
4/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä

Vierailija
5/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole helppo tilanne! Mutta tsemppiä, kyllä se iloksi muuttuu, ja vaikka en halua turhia toiveita herätellä, saattaa olla että miehelle iski vain kauhea pakokauhu, ja viimeistään siinä vaiheessa kun vauva on syntynyt, mieli muuttuu täysin. Ota yhteyttä neuvolaan, sieltä saat varmasti hyvän ensiavun, ja ystävät, sukulaiset, tarvitset nyt tukea. Jaksamista!! kyllä se vielä hyväksi muuttuu, asioilla on tapana järjestyä, usko pois! Itse voin kokemuksen kautta näin sanoa.

Vierailija
6/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/7 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ottaisin yhteyttä neuvollaan, omiin vanhempiin, sisaruksiin joilla on lapsia, ystäviin jotka on synnyttäneet.

yllättäen kyllä sitä pärjää jos keskittyy nyt siihen vauvaan, eikös hän ole kuitenkin tärkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme