Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No just joo.

Vierailija
01.05.2008 |

Voi helvetti näitä jeesustelijoita täällä! Olisitte soittanut poliisille tai lastensuojeluun!!! Just joo. Kuulkaahan nyt jeesustelijat, mitä se auttaisi??? Mitenkäs se käytännössä tapahtuisi, ai että ap:n mies olisi siinä tyttöjen nenän alla soittanut poliisit, tytöt olisivat varmaan siinä pysyneet????! Vai olisiko se mennyt jonnekin nurkan taa soittamaan ja sanonut tytöille, että käynpä soittamaan kimppakivaan muutaman kaverin?? Ja entäs jos poliisit olisivat tulleet, tytöthän olisi voinut keksiä vaikka mitä valheita, että eivät ole sellaista ikinä sanoneetkaan!!! Ja lastensuojeluko lähtisi etsimään tyttöjä Espalta, jossa muutama muukin....

Ja eikö kukaan muista itse olleensa nuori! Me ainakin kusetettiin jo 15-16-vuotiaina miehiä mennen tullen, siis kiusattiin kaikilla jutuilla, että meidän kanssa olisi hauskaa yms. tietysti sanoimme olevamme 18-vuotiaita. Sitten kun mies vähän kiinnostu, niin naurettiin paskaisesti päälle ja lähettiin käveleen.

Voi, että mua ottaa päähän aina nämä hurskastelijat, jotka vaatii heti suurinpiirein armeijaa paikalle, kun lapsi aivastaa väärään paikkaan!!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta tosiaan ollaan nykyään tekemässä ilmoituksia, muita ihmisiä oikein kyylätään josko löytyisi pienikin aihe sossuun soittamiseen. Ja nämä kyylät itse ovat supertäydellisiä jotka eivät koskaan tee virheitä ja heidän lapsensa ovat täydellisesti kasvatettuja. Just joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla