Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini mielestä olen tiukka nipottaja

Vierailija
30.04.2008 |

Siis, kun käsken poikani siivoamaan lelut pois paikoilleen ennen luonasta ja ennen iltapalaa. Pojat 4v ja 1v10kk ja osaavat hyvin siivota kaiken paikoilleen. Isompi siivoaa tietenkin enemmän, mutta pienikin perässä minkä kerkiää ja hoksaa. Korostan vielä, että pojat siivoavat ilomielin ja yleensä vielä kisaavat siitä, kumpi ehtii siivota enemmän.

Olenko siis nipottaja, kun käsken poikia siivoamaan lelunsa? Minusta se kuuluu ihan peruskasvatukseen, että siivoaa omat jälkensä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lapsillasi jää leikki kesken, kai annat lelujen jäädä odottamaan jatkoa?

Vierailija
2/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaan joka paikka on täynnä autoja ja muita leluja, eikä edes sohvalle mahdu istumaan. Toki toisinaan siivoan itse ja heidän kanssaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuo on kyllä siellä nipotuksen puolella.

Se on sitten eri asia, että missä kaikkialla leikitään. Meillä on aina olkkari siistinä.

Vierailija
4/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri olkkari, keittiö ja vanhemman pojan huone. Itse asiassa vanhemman pojan huone siivotaan vasta illalla.

ap

Vierailija
5/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne jo ennen lounasta on sotkeneet olkkarin, keittiön ja lastenhuoneet. Ja taas kaiken uudestaan ennen iltapalaa.

Koska te ulkoilette?

Vierailija
6/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa opettaa siivoaminen pienestä pitäen. Kaverini lapsi eskarissa ja äiti yrittää nyt opettaa tavaroiden paikalleen laittamista, huonolla menestyksellä.

Vierailija
8/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa leikkiä :) Etenkin pienempi kun leikkii ajelemalla kaikki pikkuautot sohvalle ja olkkarin lattialle parkkiin (hänen lempileikkinsä tällä hetkellä), ja niitä autojahan meillä piisaa.

ap