Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mieli pirteämmäksi? ov

Vierailija
30.04.2008 |

Mulla on nyt joku masis meneillään.. Tunnen olevani ihan paska, huono, surkea ihminen.

Olen aika yksinäinen, siis perheen ulkopuolella. Tuo asia on alkanu vaivaamaan minun mieltä. Elämä pyörii tiiviisti tässä kotona, mutta olisi niin ihana kun voisi jollekkin ystävälle soittaa että nähtäisiinkö.

Mutta toisaalta taas tunnen olevani niin huono ihminen, että kuka minun ystävä nyt ees haluaisi ollakaan!

Muutamia ystäviä minulla toki on, mutta jostain hullusta (?) syystä tunnen, ettei heitä kiinnosta nyt minun asiat.

Minusta tuntuu etten osaa sanoa mitään oikein, enkä tehdäkään. Jotenkin mä taidan nyt olla sekoamassa. Haluaisin vaan itkeä, vaikken itsekään tiedä oikein että miksi! Mikä ihme minua vaivaa?

Ps. Kiitos jos joku jaksaa näin kauniina päivänä vastata minun alakuloiseen viestiini.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään kenelle soittaa, kukaan ei soita minulle. Masentaa aika paljon.

Vierailija
2/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että oli se mikä hyvänsä, kaipaat nyt vähän vaihtelua! Jotakin uutta, jolla saat vähän itsetuntoa lisää ja energiatasoa ylemmäksi. Käy jumpassa, hemmotteluhoidossa, manikyyrissä? Laita ilmoitus tuonne Etsin ystävää -palstalle. Tee jotain erilaista, mitä et yleensä tekisi - mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä ois vaikka kuinka paljon. Tiedän vaan kokemuksesta, ettet välttämättä niitä halua kuulla.

Ihmismieli on kuin auton akku, saattaa joskus olla virta vähissä. Auton akkuun saadaan virtaa toisesta akusta ja ajamalla ilman valoja jonkin aikaa. Ihmismieli latautuu sillä, että tekee niitä asioita mitä ei jaksa tehdä. Esim, tee pieni luettelo niistä asioista mitä et jaksa tehdä ja ala väkisin tekemään niitä. Jos esim luettelosi alkaa siitä, ettet jaksa liikkua, on sinun jotenkin jaksettava raahautua ulos kävelylle vaikka 15 minuutiksi. Ajattelet vaan, että akut pitää saada ladattua. Kun on päässyt pahimman yli, voi olla että voimaa riittää ystävien hankkimisellekin. Ja sille, että listaa niitä kiitollisuuden aiheita omassa elämässä.

Helppoa se ei aina ole, tuo akkujen lataaminen. Kun mieli on maassa, kaikki ajatukset alkavat pyöriä negatiivisten asioiden ympärille. Sitten niillä on taipumus lisääntyä. Hyvien ajatusten lisääminen (esim kiitollisuus, levollisuus, ilo ym) lisää hyvää oloa ja jaksamista.

JOskus ihmisen täytyy vaan hyväksyä, että elämä on hieman alavireistä tällä hetkellä. Aina ei ole kivaa. Minun mielestäni vaikeat ajat on tehty asioiden parantamista varten. Jos ihminen olisi ihan tyytyväinen oloonsa, mikään ei muuttuisi.

nimimerkillä miekin masennun välillä

Vierailija
4/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löysin uuden ystävän :). Nyt treffaillaan vuorotellen toistemme luona ja puhelin käy taas kuumana.

Vierailija
5/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tarvisinkin jotain muuta elämään. Kotona siis olen kahden lapsen kanssa, ja elämä tuntuu junnaavaan paikoillaan. Haluaisin jo töihin, mutta en vielä raskisi viedä pienempää hoitoon..

2: meillähän pitäisi kai tutustua, olisi sitten yksi ainakin kyselemässä että mitä kuuluu ja miten voit.. =)

ap

Vierailija
6/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde voi hyvin, sillä saralla ei ole valittamista.

Ehkäpä minun pitäisi nyt ensimmäisenä sitten rohkeasti itse soittaa jollekin ystävälle, ja koettaa vaan päästä eteenpäin. Ja ehkä kertoa jollekin tästä.. Se nimittäin on se vaikein asia, mikä tulee ensimmäisenä mieleen..

ap

Vierailija
7/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aika masentunut, kun nuorimmainen oli noin 2-vuotias. Elämä tuntui junnaavan paikoillaan. Mua olisi helpottanut siinä tilanteessa se, että olisin oikeasti oivaltanut, että tämä on niiiiin väliaikaista. lapset kasvaa kauhealla vauhdilla ja elämä muuttuu sen mukana hieman erilaiseksi. Lapset alkaa harrastamaan jotain ja jo sen mukana tulee uusia kontakteja. Lasten jutut alkaa olla kypsempiä ja heistä alkaa olla ihan seuraakin. Mulla on esikoinen nyt 6-vuotias.

Mäkin voisin olla ystävä vaikka ap:lle. Mites tästä eteenpäin, jos ei halua nimeään ja puh numeroaan tähän listaan? : )

Vierailija
8/8 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän mailiosoitteeni, jos joku haluaa kirjoittaa!

bonzo78 @ luukku. com

(välit pois tietty)

Jos joku tuosta tunnistaa, niin saapi hänkin kirjoitella! =)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän