Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idiootti työnantaja järjestää pikkujoulut juhlapyhän aattona

Vierailija
05.12.2008 |

Ja perheellinen makaa sitten koko juhlapyhän krapulassa ja lapset kärsivät kun kauppaankaan ei aattona ehditty kun perheellisellä oli niin saatanan kiire firman pikkujouluihin.

Kiva syöttää lapsille pelkkää makaronia kun isillä oli niin kiire pikkujouluihin. Eivätkä lapset saa huomenna edes leikkiä, ettei krapulainen isi herää meteliin ja heitä koko perhettä pihalle pakkaseen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä työnantajalla on täysi oikeus päättää milloin pitää missä pitää vai pitääkö ollenkaan. Näin joulun alla on TODELLA vaikeaa löytää aikaa MIKÄ sopisi kaikkille työntekijöille työnjohdolle sekä HEIDÄ PUOLISOILLEEN

koeta nyt siis vain kestää ja viettää sitä juhlaa lastesi kanssa

Ihan älyttömän vaikea oli löytää sopiva ajankohta ja meidänkin firmalla on tänään pikkujoulut. Organisointia peliin, niin eiköhän asiat sujuisi paremmin.

Syyt taitavat ap:lla olla hieman syvemmällä... Mies taitaa laiminlyödä perhettään noin niin kuin muutenkin. Ja eihän pikkujouluihin ole edes pakko mennä!

Vierailija
22/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan sen nukkua vähän aikaa ja heti kun aamu valkenee alan itse taas tissutella ja häivyn baariin vaikka pyörällä. Katsotaan ottaako ukko vastuun lapsista vai haetaanko ne lastenkotiin.

Paskaako tässä tätä perhettä pyörittämään. Ja vinkkinä, diapamilla ja keppanalla saa tosi mukavan ja rauhallisen olon että kestää 3 lapsen metelöintiä eikä edes herää vaikka lapset hajottaisivat koko kämpän.

Käyn yksin kaljakaupassa ja vien kaljat kotiin. Päiväkotihan on auki klo 17 asti, että ehdin ihan hyvin kun lähden töistä klo 15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan ei pääse ja ukko on tänään pikkujouluissa! kiva juhlia itsenäisyyttä kun ukko makaa krapulassa! ja tietäähän sen vaikka sovitaan, että otetaan "kohtuudella" niin kyllä ne kaverit aina hullua yllyttää!!!

Vierailija
24/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kitisevät nälkäänsä. Ei ole ajokorttia, niin lähde sitten 3:n villin lapsen kanssa markettiin ruokaostoksille. Kiitti vaan vitusti, miehen työnantaja. Ja tiedoksi, ukko on ollut työmatkalle eilisen ja keskiviikon, että silloinkaan ei ole kauppaan päästy.

En minä ainakaan kehtaa leikkiä niin tyhmää, etten osaisi taksia soittaa, vaikka ajokorttia ei olisikaan.

Vierailija
25/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantain ruuhkassa ja vesikelillä. Eikä ole taksirahaa, tartten ne huomenna itse kun lähden baariin heti aamupäivällä.

Vierailija
26/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:lla ei ole lapsia muutenkaan.

Vierailija
27/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole minullakaan autoa,lapsia on 2 ja hyvin pääsen kyllä heidän kanssaan kauppaan...

Vierailija
28/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hakea kaupasta kaljaa muttei ruokaa - hohhoijaaaaa!

Vierailija
29/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei pysty hallitsemaan juomistaan. Miehesi on iso ihminen ja hänen pitää ottaa vastuu ihan itse.

Vierailija
30/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonlopuksi ruoatta SEKÄ krapulaisen isän hoitoon sillä asenteella, että tajuaakohan se pitää niistä huolta. Katkeruus on käsittämätön voima.

Vierailija
31/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko tämä on hemmetin huono provo tai ovat muutenkin lastensuojen alainen perhe. huostaan sais ottaa kaikki lapset.

Vierailija
32/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pärjätään itsenäisyyspäivän yli.

Vierailija
33/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidossa, ku hoidossa on välipala kahden tietämillä, joten lapsilla ei voi kovin kova nälkä olla. Ja aina voi tarjota vaikka banaanit välipalaksi, jotta jaksavat kotiin asti kaupan kautta.

Asioita voi myös ennakoida ja käydä kaupassa jo pari päivää aiemmin.

Ja jos pääsee klo 15, niin voi noutaa ruuat ja vasta sitten lapset.

Vierailija
34/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt ole ongelmana nuo pikkujoulut...vaan itse ukko=)Ite veisin päiväkodin jälkeen muksut heseen ja haettas samalla kaupasta mitä tarvii

Vierailija
35/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveet ryysikset kaupassa ja en menis sinne lapsen kanssa. Omatkin hermot menee siellä jonottaessa.

Vierailija
36/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään jos miehesi dokaa.

Vierailija
37/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siinä muu auta. Itsekin tajusin vasta nyt, että huomenna kaupat on kiinni. Pitänee siis kuopuksen päiväunien jälkeen lähteä vielä kauppaan. Tai tarkistan vielä pitääkö jotain ostaa, vai selviäisikö yhden päivän kaapissa olevilla eväillä. Kaupat ovat kuitenkin klo 21 saakka auki, hyvä ihminen!

Vierailija
38/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes kokeile sitä ilman keppana-diapamsekoitusta. Mukavasti rauhoittaa eikä haittaa vaikka lapset katoaa ja unohtuu kauppaan.

Vierailija
39/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla jo toinen bisse menossa, otin diapamin kyytipojaksi. Ja tästä se perjantain vietto alkaa. Lapset söi tosi mielellään karvakäsipitsat ja jämät saa ukko lämmittää huomenna kun minä ole baarissa. ap

Vierailija
40/44 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdettä näin perjantain kunniaksi! Vkonloppuja!:))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä