Kannattaako voileipäkakku täyttää tänää illalla vai vasta huomenna aamulla? Vieraat tulee huomenna illalla klo 18 aikaan.
Täytekakun aion vasta huomenna aamulla täyttää ja kuorruttaa kermalla.
Kun en ole 10 vuoteen tehny voileipäkakkua, niin ajattelin että ehtiskö vasta aamulla. Tai no ehtiihän sen, mutta mutta.. Ajattelin, että jos se ei huomenna iltana kokonaan mene ja jää vielä. Niin eihän se nyt kovin montaa päivää säily, vaikka onkin jääkaapissa suurimman osan ajasta.
Kommentit (5)
varmaan vielä jotain kaupastakin hakea ja siivoilla päivällä. Mutta säilyykö voileipäkakku torstaihin ihan kunnollisena? Kun sitä ehkä jää niin voikohan vielä tuolloin syödä?
Ja muista kostuttaa riittävästi.
Itse täytän myös kakun aina edellisenä päivänä.. ja olen tehnyt niitä työksenikin, joten tiedän, mistä puhun :D
Muista myös se, että kaikki mikä on pois juhlapäivän työlistalta on hyvä juttu!
Olen lukuisat voileipäkakut tehnyt ja kyllä niitä on syöty viiden päivän kuluttua (siis jos on jäänyt.. aika usein ei ;-) - enkka taitaa olla serkullani, joka söi poikansa rippikakkua viikon ajan juhlien jälkeen.. hengissä on vieläkin :D
Jos kakussa on katkarapuja, sitten en ehkä suosittelisi (siis jos on ollut lämpimässä esillä), mutta esim. kinkkukakku säilyy kyllä.
Itse en tosin majoneesia kakkuihin laita, vaan ainoastaan tuorejuustoa ja ranskankermaa.
t. 9
Vierailija:
Olen lukuisat voileipäkakut tehnyt ja kyllä niitä on syöty viiden päivän kuluttua (siis jos on jäänyt.. aika usein ei ;-) - enkka taitaa olla serkullani, joka söi poikansa rippikakkua viikon ajan juhlien jälkeen.. hengissä on vieläkin :DJos kakussa on katkarapuja, sitten en ehkä suosittelisi (siis jos on ollut lämpimässä esillä), mutta esim. kinkkukakku säilyy kyllä.
Itse en tosin majoneesia kakkuihin laita, vaan ainoastaan tuorejuustoa ja ranskankermaa.
t. 9
jos heti aamulla teet niin kai ne maut ehtivät tasaantua silloinkin.