Miksi minut estetään osallistumaan keskusteluihin????
Eilen huomasin illalla yllätyksekseni, etä en päässyt osallistumaan keskusteluun. Viesti ilmoittaa minun ip-osoitteeni häirinneen jatkuvasti Vauva-lehden sähköistä viestintää.
En ole varmasti mitään asiatonta tehnyt. Olen ainut joka kyseistä yhteyttä käyttää. Tuollainen väite tuntui ihme kyllä hirmuisen loukkaavalta. Koska osallistumiseni estetään, joudun sanomaan hyvästi. Lopetan tietysti myös lehden tilauksen.
Onko jollain muulla kokemusta vastaavasta?
Kommentit (12)
Olen kyllä aktiivisesti osallistunut keskusteluihin, mutta en mielestäni häirinnyt ketään. Tai jos mielipiteistäni häiriintyy, niin vika voi kyllä olla lukijassakin :)
Olen tosin työkoneella mutta kone on omassa huoneessani eikä pitäisi olla muiden käytössä. Ilmeisesti kyseessä on jokin vähän isompi vika.
Ei osallistuta sitten;)
Minulla on ollut jo 2 kertaa bannaus päällä, mutta taas sitä kirjoitellaan...
Bannaa minutkin vaikken ole ollutkaan epäasiallinen.
Nyt pääsin pitkän yrittämisen jälkeen!
Enkä ole kyllä minäkään mitään asiatonta kirjoitellut...
Pari tuntia sitten alkoi. Laitoin palautetta, koska ihan asiallisia olen kirjoittanut.
Minäkin olen jo vuosikausia osallistunut asiallisesti keskusteluihin ja nyt tuli tollanen ilmoitus! Mulla kanssa ihan yksityinen kone ja ainoastaan omassa käytössä. Kaksi kertaa tuli ilmoitus, mutta nyt taas kirjoittelen.
Jospa tämä on pelottelua aaveen suurkuluttajille, että ollaan kunnolla.
Eipä tunnu kivalta, ei. Varsinkin kun olen ihan asiallisesti kirjoitellut käsittääkseni. Tuollainen vika tulisi korjata aika äkkiä, sillä joillakin ihmisillä on täällä kylmässä ja kyynisessä virtuaalimaailmassakin edelleen tunteet.
T. Ylläpito :-)