Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatteko auttaa?

Vierailija
28.04.2008 |

Ollaan reilu vuosi jo yritetty lasta. Ovulaatiotestejä oon tehnyt n. puolen vuoden ajan, ja aina on ovulaatio löytynytkin, ei vaan ole tärpännyt... :( (Joo, tutkimuksiin ollaan menossa.)

No nyt tässä kuussa ei ovulaatiota näytä tulevan, sen olis pitänyt tulla jo n. viikko sitten mutta ei vaan näy eikä kuulu. Lisäks 4 päivää sitten mulla tuli vessassa paperiin ihan minimaalinen määrä verta.. Mitähän tämä on...?

Jos kukaan osaa vastata niin olisin TOSI kiitollinen! Ihanaa ja aurinkoista vappua kaikille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuukautiskierto olisi säännöllinen, niin kuulemma keskimäärin kaksi kiertoa vuodessa on kuitenkin sellaisia, joissa ovulaatiota ei tapahdu.

Tsemppiä vauvaprojektiin, toivottavasti teillä tärppää pian!

Vierailija
2/3 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Nyt on kp 19/n.30. Tänään taas aamulla testasin, ei ovulaatiota.

Eli varmaan mulla ei vaan sitten oo tässä kuussa ovulaatiota ollenkaan, tai sitten se verijuttu tarkotti että sillon oli.

En oo tehny raskaustestiä. En vaan halua taas pettyä... :´(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisykeinona sellaista kuin " varmat päivät" ei ole olemassakaan.

Eli kannattaa rakastella, vaikka missä vaiheessa kuukaudesta. Silloin tulee varmimmin raskaaksi, kun rakastelee silloin kun se tuntuu hyvältä. Eiköhän ns. normaali pariskunta rakastele 2-20 kertaa kuukaudessa jo huvin vuoksi. Silloin täytyisi pamahtaa raskaaksi, jos vain ei käytä ehkäisyä.