kolmannelle lapselle tummatukkaiselle tytölle nimi
Kommentit (11)
Annin ja Reetan sisarruksille sopisi kaikki ehdottamasi nimet. Itse tosin miellän Emman, Lauran ja Iidan vaaleatukkaisten tyttöjen nimiksi. Tunnen vaaleita tämän nimisiä.
Iida on todella ihana nimi. Söpö, mutta silti reipas. (oma tyttäreni on Iida)
Emma on menettänyt hohtoaan kun tunnen niin monta Emmaa. Mutta sopisi kauniisti sarjaanne.
Hanna, sopisi myös sarjaanne ja olisi erikoisempi, eikä liian yleinen.
Laura, menee myös kivasti tyttöjen keskelle. Nätti ja reipas.
Kaisa tai Kaisu
Salli
Maiju
Aura
kaikki sun omat ehdotukset myos sopis sarjaan, ehka tosin Emma vahiten
hyvin Iida, ja nimi sopii mainiosti myös vanhempien sisarten nimiin:) Iida on ihana nimi!
Emma on myös nätti ja sopii jatkoksi myös oikein hyvin.. Hanna on mielestäni aivan erillainen Anni ja Reetta nimien kanssa, ja kaikki tuntemani Hannat ovat vaaleita niin en miellä sitä tummatukkaisen tytön nimeksi, nätti nimi kuitenkin..Laurakin ok, ei omia suosikkeja, mutta sopii hyvin tummatukkaiselle.
Mielestäni paras on kuitenkin tuo Iida=)!
muutama muu ehdotus:
Venla
Lotta
Vilma
Oona
Ella
Ääneni miettimistäsi nimistä annan Hannalle ja Lauralle. Sopisivat kumpikin hienosti siskosarjan!
Muita ehdotuksia:
Katri
Minna
Noora
Saara
Jenni/Jenny
Senni
Riina
Henna/Henni
Heini
Heidi
Venla
Veera
Vilma
Kaikki ehdokkaanne hyviä ja minun mielestäni myös sopivat sarjaan. Jos sarjaa miettii, niin sitten ehkä jompi kumpi tuplakonsonanttinimistä: Emma tai Hanna. Muuten mä äänestäisin Iidaa, koska se on omiakin suosikkeja :-)
Ilman muuta näistä vaihtoehdoista Hanna!! On juuri samalla tapaa reipas ja tomera nimi, kuin toiset tytöt Anni ja Reetta. Emma, Iida ja Laura ovat jotenkin perinteisempiä, iättömämpiä nimiä, ja kaikki myös kovin suosittuja tällä hetkellä, kaikki top25:ssa (no niin on Annikin, mutta Reetta ja Hanna eivät!)
Samalla tapaa Annin ja Reetan tyyliin reippaita, persoonallisempia nimiä ovat mm.
Katri
Maikki
Kaisu
Maisa
Lilli
Munkin on pakko antaa Hannalle ääni siksi että tunnen siskokset, joiden nimet ovat Anni ja Hanna :) Myös Iida on ihana nimi.
ehkä Emma tai Hanna kun niissäkin kaksoiskonsonantti ja ehkä tunnelmaltaankin samaa sarjaa isosiskojen kanssa. Mutta sitten ANNi ja HaNNa on samat konsonantit. haitanneeko?
Tummalle tytölle sopii parhaiten Laura noista vaihtoehdoistasi. mutta sehän on vain minun mielikuvani tummasta tytöstä.
1. Emma
2. Laura (sopisi hyvin sarjaan vaikka ei olekaan kaks.konstonanttia)
3. Hanna (ehkä tuo 2xNN haittaa mua ;=)
4. Iida (kaunis nimi mutta sopii mielestäni huonoiten tähän sarjaan, Annin kanssa kyllä muttei Reettan kans. tää vain mun mielipide!)
Henk. koht tykkään eniten ehkä Hannasta tai Iidasta, mutta kaikki on musta tosi kivoja nimiä
jasmin
josefiina
martina
riina
rebecca
minja
eevi
laura
sofia
vanessa
eerika
mitä mieltä?=)