Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te oikeasti suhtautuisitte jos näkisitte lapsenne kulkevan

Vierailija
25.04.2008 |

käsi kädessä/ suutelevan samaa sukupuolta olevan kanssa? Tai joutuisitte järjestämään heille " häät" ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin lapseni valinnan.

Vähän kyllä harmittais jos en saiskaan lapsenlapsia, mutta eipä sille mitään mahtais.

Vierailija
2/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähänkö olis vanhemmille helpottavaa tietää että lapsella on vakaa parisuhde jos häitä pääsee järjestelemään ja että on sinut asian kanssa kun uskaltaa julkisesti olla yhdessä jos näet heidät pussaamassa jossain julkisesti,

niin monet nuoret häpeävät ja jännittävät tuollaista kun huomaavat oman seksuaalisen suuntauksensa, ja on monia homoja/lesboja jotka ovat pitkään yksin juuri vaikka em häpeän ja pelon takia, jotkut joutuvat jopa pelkäämään omia vanhempiaan, järkyttävää :/

Joo, mä olisin iloinen että mun lapsella on joku ja mun lapsi uskaltaa olla onnellinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjuhlista en pidä, en juhlinut omianikaan.

Vierailija
4/4 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- saa vastarakkautta ja on siis löytänyt itselleen kumppanin. Hieno juttu. Sukupuolella ei ole väliä, pääasia että lapseni on onnellinen. Meillä on lukuisia homo-ja lesboystäväpariskuntia, lapsetkaan ei heitä mitenkään ' ihmettele' vaan heille on luonnollista että ihminen rakastuu joko omaan tai toiseen sukupuoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi