Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään hyviä kokemuksia Ketipinorista?

Vierailija
05.12.2014 |

Lääkäri määräs 25mg ahdistukseen ja univaikeuksiin, mutta nyt luin netistä aika liudan pelkkiä huonoja kokemuksia eikä tee mieli edes aloittaa :/ Varsinkin toi lihominen sivuvaikutuksena kammottaa, kun olen muutenkin lihonut lyhyen ajan sisällä monta kiloa. Kiva jos tästä pamahtaa nyt joku 10kg lisää kuukaudessa!

No mutta kiinnostaisi kuulla jos kellään täällä palstalla olisi hyviä kokemuksia kys. lääkkeestä! Lihoitteko?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Joo kyllä taidan nyt koittaa tota joka tapauksessa, jos vaikka auttaisikin :)

ap

Vierailija
2/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä siitä tulee kun ihminen aina vaan nukkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä huonoja kokemuksia, mutta minä söinkin pahimmillani 600mg psykoottistasoiseen masennukseen. Akuuteimmassa vaiheessa apua oli, se todella vei väkivaltaiset pakkoajatukset pois. Hoitoa kuitenkin jatkettiin mielestäni kauemmin kuin olisi tarvinnut. Lopulta olin koko ajan todella väsynyt ja nukuin uskomattomia määriä. Olo oli, kuten joku tuolla sanoi, zombiemainen. Inhosin sitä lääkettä jo kuukauden jälkeen. Nukkumaan mennessä kärsin levottomista jaloista joka yö.

Noin pienellä määrällä tuskin tulee kovin isoja sivuvaikutuksia, mutta ei tuo todellakaan ole mikään nukahtamislääke tai rauhoittava. Bentsot toimivat NIIN paljon paremmin oikein käytettynä ja epäsäännöllisesti noihin vaivoihin. Todella harmillista, että niitä demonisoidaan väärinkäyttöpotentiaalinsa vuoksi.

Ainoa käyttö, johon Ketipinorin huolisin, olisi akuutin psykoosin tai huonon tripin keskeyttäminen. Psykoosilääkkeinä se ovat ihan hyvä. Ehkä koska se on psykoosilääke.

Vierailija
4/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor auttaa nukahtamaan silloin kun useamman päivän on käynyt ylikierroksilla.

Hinta nukkumisesta on se, että jos esim kolme päivää nukkuu lääkkeen avulla, valvoo neljä yötä ilman lääkettä. Olen lukenut ja todellakin kokenut, että Ketiponor rikkoo unen arkkitehtuuria. Vieroitus tapahtuu bentsoilla, ei kofeiinia. Kieli keskellä suuta lääkettä on käytettävä. Varsinkin jos meinaa työelämässäkin vielä roikkua.

Vierailija
5/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää myrkkyä. Tätä ei terve mies tai nainen suuhunsa pistä. Jos ei lääkäri myönnä Tenoxeja, niin sitten popsin Sirdaludeja unilääkkeeksi.

Vierailija
6/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan miettiny muita hoitokeinoja?

Vierailija
7/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 300 mg iltasin ja nyt lääkäri määräsi vielä lisäksi pitkävaikutteista ketiapiinia 200 mg illaksi. Ja aina muistaa sanoa, kun minulla on niin kevyt lääkitys!?

Vierailija
8/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:27"]

Tuttuni vaan nukkuu ja voimat pois. Ikinä en söis mitään lääkkeitä.

[/quote]

Vaikea uskoa että et muka koskaan syö lääkkeitä.

Vierailija
9/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:27"]

Tuttuni vaan nukkuu ja voimat pois. Ikinä en söis mitään lääkkeitä.

[/quote]

Vaikea uskoa että et muka koskaan syö lääkkeitä.
[/quote]

En todellakaan.

Vierailija
10/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tor-verkosta voi tilata pimeiltä markkinoilta ihan Suomen sisällä bentsodiatsepiineja, unilääkkeitä, nukuttavaa antihistamiinia ja lyhytvaikutteisia betasalpaajia (jälkimmäisillä ei ole edes mitään päihdyttävää vaikutusta, joten luulisi lääkärinkin määräävän niitä pyynnöstä). En ole tilannut, eikä nyt ole onneksi tarvis. Mutta jos joudun joskus tilanteeseen, jossa lääkkeellinen apu näissä asioissa on tosiaan tarpeellista, eikä lääkäri suostu määräämään muuta kuin Ketipinoria, voisin hyvinkin turvautua pimeiden markkinoiden apuun. Jos sinulla ei ole aiempaa kokemusta bentsopohjaisista rauhoittavista ja nukahtamislääkkeistä, en suosittele spesifisti sinulle tätä, mutta tiedoksi että sekin vaihtoehto on.

Vierailija
11/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omakohtaisesti hyviä kokemuksia, huonoja kyllä. Tiedän yhden joka syö päivittäin 100mg ja on tietääkseni tyytyväinen.

Vierailija
12/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin 45kg->66kg, kun söin ketipinoria pidemmän aikaa niin paino laski 66kg->55kg, lopetin kokonaan niin paino laski 8 kuukaudessa 47 kiloon. Olen siis 158cm. Auttoi uniongelmiin, mutta väsymys oli aamuisin järkyttävää, en pitänyt siitä.

Vierailija
13/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousi minulla 1/2 kg viikko vauhdilla. Mukavasti sitä kertyi jo puolessa vuodessa. Nyt pelkään sairastuvani diabetekseen! Aamuväsymys tajuton. Lihasnykäykset. Muisti heikentyny. Positiivista että psykottiset ajatukset vähentyny.

Vierailija
14/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, että miksi ataraxia ei määrätä unettomuuteen. Allergialääke, mikä väsyttää. Itse sain sitä nokkosihottuman takia ja hirveä varoittelu siitä, että ei saa käyttää väärin ja ikinä ei toista kertaa kirjoiteta. Mutta unettomuuteen olisi heti kirjoitettu ketipinor ja jokin muu masennuslääke.

No atarax-hoidon aikana sain unirytmin kuntoon ja nyt nukun hyvin ilman lääkkeitä. Jos olisin aloittanut ketipinorin ja masennuslääkkeen, lappaisin varmaan niitä vieläkin kaksin kourin

Vierailija
15/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt selvis taas mistä niitä lihavia ihmisiä tulee..

Vierailija
16/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:01"]

Sitä ihmettelen, että miksi ataraxia ei määrätä unettomuuteen. Allergialääke, mikä väsyttää. Itse sain sitä nokkosihottuman takia ja hirveä varoittelu siitä, että ei saa käyttää väärin ja ikinä ei toista kertaa kirjoiteta. Mutta unettomuuteen olisi heti kirjoitettu ketipinor ja jokin muu masennuslääke.

No atarax-hoidon aikana sain unirytmin kuntoon ja nyt nukun hyvin ilman lääkkeitä. Jos olisin aloittanut ketipinorin ja masennuslääkkeen, lappaisin varmaan niitä vieläkin kaksin kourin

[/quote]

Onpa kyllä tosi erikoista. Eihän Ataraxilla edes ole sen hirveämpiä sivuvaikutuksia eikä siihen voi jäädä koukkuun. Mitä nyt heinänuha katoaa ohessa. Minulle tätä on ehdottanut vain lääkäriäitini. Psykiatrisissa palveluissa on aina Ketipinor ekana ojossa oli vaiva mikä vaiva.

Vierailija
17/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli: ei se mua lihottanut... Huonot puolet: aiheutti täysin zombiemaisen olon päiviksi, aiheutti kovia lihaskipuja ja lihasnykäyksiä, teki kaiken kaikkiaan aivan järkyttävän olon kuin olisi junan alle jäänyt. 

Minusta on suoraan sanoen harmi että nykyään ihan vaan unettomuuteenkin määrätään noita kovia neurolepteja kuten Ketipinor ensisijaisesti. Lähinnä siksi että nukahtamislääkkeitä ja bentsoja pelätään aiheettomasti niiden väärinkäyttöpotentiaalin takia. Kuitenkin oikein käytettynä nuo lääkkeet on paljon kevyempi ratkaisu esim. unettomuuteen tai ahdistukseen tai sosiaaliseen pelkoon. Itse olen onneksi taas saanut Ketipinor-kokeilun jälkeen yksityislääkäriltä luotettavan vakiokomboni Remeron + Rivatril (bentso).

Vierailija
18/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin hyvistä kokemuksista tullaan nettiin kehumaan. Mulla menee 400mg ketipinoria sairauteen ja on auttanut. Sulla annos ihan murunen siihen verrattuna.

Vierailija
19/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Alunperinhän ketipinor on tarkoitettu vain skitsofrenian ja kaksisuuntaiseen mielialahäiriön hoitoon, mutta lääkärit määrää sitä liian lepsusti kaikkeen mahdolliseen pääkoppa-oireiluun.

Vierailija
20/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni vaan nukkuu ja voimat pois.
Ikinä en söis mitään lääkkeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme