Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimi EEVILLE

25.04.2008 |

Mikä paras?

EEVI KATRI AMANDA

EEVI LOTTA SOFIA

EEVI LOTTA KATRIINA

EEVI KATRI SOFIA

EEVI ROOSA AMANDA

EEVI LOTTA AMANDA

VAI JOKU MUU? EHDOTTAKAA!:)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tässä mieleeni, ettei listalla ollut EEVI LOTTA MARIAA!

Maria on huippusuosittu 2. tai 3. nimi, mutta myös suvussa ja mulla itsellä etunimenä muunnos!

kiitti uusista ehdotelmistanne myös! kivoja joukossa...:)

Vierailija
2/16 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EEVI KATRI AMANDA = Kaunis kokonaisuus, kaikki nimet sointuvat nätisti yhteen. Oma suosikkini! Vika ei mielestäni haittaa.

EEVI LOTTA SOFIA = Liian tylsä, Lotta ja Sofia ei parhaat peräkkäiset nimet (vain minun mielipiteeni)

EEVI LOTTA KATRIINA = Katriinasta en tykkää, muuten ok.

EEVI KATRI SOFIA = Kaunis kokonaisuus myös tämä, Katri tuo reippautta ja erilaisuutta nimeen.

EEVI ROOSA AMANDA = Roosa ei sovi keskelle parhaiten, muuten kaunis nimi.

EEVI LOTTA AMANDA = Ihan kiva tämäkin, sointuu nätisti.

EEVI LOTTA MARIA = Tämä sointuu parhaiten, mutta hieman tylsä makuuni.

Entäs Eevi Katri Maria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOTTA AMANDA, ehdottomasti!

Terveisin Eevi Alma Hellinin äiti

4/16 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, että nostin sen " vian" esille... ;o) Oman nimeni väliin tulee " hassu" välisana, jos sanotaan sukunimi ensin ja sitten etunimi. Vanhempani eivät varmasti tulleet sitä etukäteen ajatelleeksi, eivätkä ehkä vieläkään tiedä sitä. Itse huomaan sen aika ajoin, ja siksi varmaan olen aika tarkka siitä mikä nimien välistä kuuluu?

Tässä(kin) tapauksessa, kuten joskus aiemminkin, suorastaan harmittaa, että tuo välisana tuli esiin, koska edelleen minusta Eevi Katri ovat ihanat nimet! :o)

Molemmat: Eevi Katri Amanda tai Eevi Katri Maria ovat todella kauniit minusta. Jos yleisyyttä halutaan välttää niin sitten Amanda kolmanneksi. Toisaalta Katrin perään sopii harvinaisen kauniisti Maria, ärrät yhdistävät nimet kivasti toisiinsa, ja se että sekä Eevissä että Katrissa on Marian tavoin i-kirjain.

Vierailija
5/16 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi Amanda on miun lemppari! ihan siis ilman kolmatta nimeä. Eevi on tosi kiva nimi, samoin Enni.

Vierailija
6/16 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi Amanda olisi munkin mielestä kaunein. Katri tuntuu jotenkin kovalta siellä välissä, mutta jos se on nimi, mitä suvusta halutaan jatkaa, niin mukaan vaan!

Muuten Eevi Roosa Amanda oli minusta viehättävin.

7/16 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti nimestä Katri, enkä taas tykkää supersuositusta Sofiasta, joten ääni suloiselle Eevi Katri Amandalle!! Jos hän on vielä esikoisenne, niin sehän sopii, kun nimistä tulee EKA ;o) Roosa on myös kaunis nimi, muttei minusta ehkä ihan paras toiseksi nimeksi kun sitten on kahdessa ekassa nimessä eka tavu tuplavokaalinen (kuulostaako toistolta?).

Eevi Katriina sen sijaan olis oikein kaunis ja tasapainoinen kokonaisuus, kun Katriinan tupla-i:t on nimen loppupuolella.

8/16 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta huomasin. EeVIKAtri... haittaako, että nimen sisältä kuuluu " vika" ?? ;-/

Entäs..

Eevi Anna Katriina

Eevi Amanda Katriina

Eevi Lotte Katriina

Vierailija
9/16 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi Roosa Amanda :)

Vierailija
10/16 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on kiva nimi, samanhenkinen Eevin kanssa, ja Amanda sopii oikein hyvin niille kolmanneksi nimeksi. Vanhahtava mutta kuitenkin ajaton yhdistelmä. Lotta Katrin sijasta tekisi mun mielestä yhdistelmästä jotenkin löysän. Minäkin kyllä panin merkille, että Eevi Katri -yhdistelmässä on tuo " vika" , mutta itse en antaisi sen häiritä, kun yhdistelmä on kuitenkin niin hyvä.

Vierailija
11/16 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivoja yhdistelmiä olet miettinyt...

Eevi ... Amanda tai Sofia

keskinimenä mieluiten ehkä Lotta jos 3nimeä tulee...

Ehkä paras Eevi Lotta Sofia tai Eevi Amanda

entä?

Eevi Lotta Rosanna/Rosalinda/Rosalia/Katinka

EEVI KATRI AMANDA

EEVI LOTTA SOFIA

EEVI LOTTA KATRIINA

EEVI KATRI SOFIA

EEVI ROOSA AMANDA

EEVI LOTTA AMANDA

Vierailija
12/16 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri on kaunis nimi ja tänäpäivänä persoonallisempi kuin Lotta ja Roosa, joiden kanssa nimestä tulee vähän tusinatavaraa. Minusta Eevi Katrin perään sopii Amanda Sofiaa paremmin, vaikka muuten Sofiasta enemmän pidänkin. Toiseksi paras on Eevi Lotta Katriina, joka ei Katriinan ansiosta kuulostaa niin tavalliselta kuin muut.

Vierailija
13/16 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi Lotta Sofia on saanut ehdottoman enemmistön " äänistä" täällä ja muuallakin, missä olen asiaa kysellyt.. Itsekin mietin tuota nimen yleisyyttä.. Lotta ja etenkin Sofia on tänäpäivänä melko monen tytön nimenä.. Eevi on kuitenkin toistaiseksi melko harvinainen.. Tuosta Eevi katri Amandasta tykkäisin, mutta kun siinä on se " vika" jota en ollut itse edes ajatellut! Tuliskohan tyttö kärsimään tuommoisesta nimestä?

Mies ei ota kantaa taas kerran näihin nimiin ja ristiäiset on 2 vkon päästä!

Sitä haluasisi lapselleen " täydellisen" nimen, mutta on se kyllä vaikeaa!!!! Tyttö on tomera oinas-lapsi, rauhallinen, mutta kun hermo menee, se menee sit kerralla! ;)

Kirjoitelkaahan vielä mielipiteitä nimistä päätöstäni helpottamaan!

Vierailija
14/16 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita nimi eevin kanssa=)

eevi minea sofia

eevi lotta peppiina

eevi laura serafiina

eevi minja vanessa

eevi lumia sofia

eevi linnea aurora

mitä mieltä?=)

Vierailija
15/16 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin lapsi tulisi siitä kärsimään, minä en ainakaan ole tiennyt kaikkien luokkatoverieni toisia nimiä, vain lähimpien ystävien, eikä niistä nyt tulisi mitään väännettyä. Ei lapsille tule välttämättä tuollainen mieleenkään, kun itse etunimessä ei ole mitään outoa. Eri asia ehkä jos kutsumanimenä olisi tuo Eevi-Katri.

Eli minun puolestani voitte hyvin laittaa nimeksi myös Eevi Katri Amandan, jos siitä tykkäätte. Ja myös tuo Eevi Lotta Sofia on kiva, eikä minusta toisten nimien mahdollinen yleisyys haittaa. Esim. Amanda taas on yleisempi kuin Lotta. Eikä mikään noista ole ihan nimilistojen kärjissä kuitenkaan.

Vierailija
16/16 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän niitä toisia nimiä käytetä... edes tiedetä...

Eevi Lotta Sofia on noista tasapainoisin. Katri ja Roosa tuo ehkä liikaakin terävyyttää siihen? jos tosiaan yleisyys ei haittaa. niin mielestäni oikein kaunis tasapainoinen nimiyhdistelmä! tietysti mistä eniten tykkäätte niin laitatte sen!

kyllä se hyvä ja paras nimiyhdistelmä sieltä löytyy!

tsemppiä nimen löytöön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi