Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle on tehty ja tehdään sektio siksi, että alapääni säilyy!

Vierailija
24.04.2008 |

Ei tietysti virallisesti näin ole papereissa, siellä lukee pelko, mutta todellinen syy on tosiaan se, että halusin säilyttää hyvän seksielämän ja olla riskeeraamatta virtsan- ja ulosteenpidätyskykyäni.

Minusta kun kerran ollaan maassa, jossa on mahdollisuus turvalliseen sektioon, nainen on tyhmä, jollei käytä sitä!

En halua löystynyttä emätintä, eikä minun ole sitä pakko saadakaan, kun leikkaus on vaihtoehto.

On naiselle alentavaa ja yhteiskunnalle tyypillistä, miten naisen mitta on ikäänkuin alatiesynnytyksessä. Komplikaatioista ja väljenemisestä vaietaan, ja kaikki verhotaan ihanan äitimyytin suojiin.

Minä laskelmoin kylmän järkevästi tämän puolen asiasta ja siksi uskon olevani myös parempi äiti, enkä ollenkaan niin herkkä masentumaan, kun en ole murjoutunut muodottomaksi lasta puskiessani!

Tervetuloa nykyaikaan!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on kuitenkin se, ettei se alapää juuri mitään kärsi raskaudesta.

Ja palautuu tietty sen vähänkin kärsimisen jälkeen ihan erilailla, ei ole mitään hermovaurioita tms, joita tulee synnytyksessä, vaikka ei edes repeäisi.

Lakatkaa huijaamasta itseänne siskot.

ap

Vierailija
2/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alapää vaikka et alateitse synnyttänytkään. Minusta taas on naisia alentavaa ajatella että pitäisi ottaa sektio jotta ei pimpsa repsahtais. Adoptoisit mieluummin tai jättäisit lapset saamatta koska saatathan saada raskausarpia taikka tissit voi rupsahtaa napaa kohti vaikka et imettäis. Sano nyt vielä että et imetä koska haluat säilyttää tissisi niin sitten saan nauraa oikeen makeesti sun bimbopäisyydelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän olisi aivan luonnonvastaista, että ihminen, nisäkäs olisi eläinkunnan ainoa jonka synnytys tuhoaisi, ihminen olisi muokkaantunut niin että naisen pidätyskyky menisi ym. Ajattelepa aivoillasi.

Totta on, että jos synnytyksessä tulee repeämiä tai muita komplikaatioita voi pidätyskyky mennä tms.

Normaali synnytys ei tuhoa alapäätä, emätin on lihas, lihasta voi harjoittaa.

Vierailija
4/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sellainen nainen ehkä on, joka kokee haluavansa sektion, muttei uskalla vaatia sitä, kun av-mammat on haaskoina kimpussa. Valinnanvapaus on upea juttu tässä asiassa ja kunnia jokaiselle upealle äidille, joka lapsensa maailmaan saattaa. Mitään ihan leppoisaa ja vaaratonta se ei ole - sektiolla eikä alateitse.

Vierailija
5/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäminen nyt kuitenkin on erittäin luonnollinen juttu, pitäiskö nyt kaikki naiset sitten alkaa leikkaamaan. mites kun masuun jää todella ruma arpi leikkauksesta ? sitten kaikki naiset plastiikkakirurgille ettei ole masu pilalla ?

Vierailija
6/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan on paikat yhtä hyvässä kunnossa kuin ennenkin. Sanoi mieheni.

Vierailija
7/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäsi sinä huijaat.

Vierailija
8/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jäänyt mitään vaivoja tms. Tuntuma yhdynnässä aivan sama kuin ennenkin synnytystä.

Vierailija
9/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enempää kuin jo raskaus tekee. Toisekseen synnytyksestä voi palautua hyvin. Joillakin myös kudostyyppi on suosiollinen, kuten minulla - ei repeämiä eikä raskausarpia. Minulla useampi synnytys = paremmin ja nopeammin palautuva alapää. Ekasta synnytyksestä jäi löysyyttä ja toka ja kolmas synnytys sitten korjasivat löysyyden, kun keho jo tiesi että miten toimia. Jälkisupistukset hoitivat kropan kuntoon ja jumppa heti ekoina kuukausina synnytyksen jälkeen.

Sama imetyksen kanssa. Ei roiku tissit, vaikka olen imettänyt kaiken kaikkiaan 6 vuotta. Aikooko Ap imettää? Vai otatko hormonihoidon ettei maitoa tulisi? Imetys on ollut minulle ihanaa aikaa. Rinnat herkistyivät vauvalle = todella fyysinen juttu, osa naiseutta.

Vierailija
10/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon vaan ap tämän päivän idioottimaisimmasta älynväläyksestäsi...

Vierailija
11/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä joskus haluavat pesää.

Vierailija
12/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on sellaisia ongelmia...

Vierailija
13/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä nopeasti saamme molemmat orkun, mitä ennenkin. Treenaan geishakuulilla paljon päivittäin, voin jopa sanoa, että minulla on tiukempi mitä ennen. Alapääni parani pikavauhtia synnytyksen jälkeen.

Vierailija
14/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi pesään ja puristus. Jos tuntuu hyvin, lihakset on hyvässä kunnossa. Itse olen tehnyt tätä ennen ja jälkeen alatiesynnytyksen ja tunnen, että puristus on parantunut - koska vasta lapsen saatuani aloin treenata alapäätä säännöllisesti, sitä ennen vain satunnaista.

Vierailija
15/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme synnytystä takana ja muutama kuukausi viimeisestä gynekologi pyysi jännittämään lantionpohjalihaksia. Totesi heti että hienossa kunnossa on.

Vierailija
16/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kiitollinen, että olen saanut synnytää kaksi lastani alateitse. Toivon, etten tulevaisuudessakaan tarvitse sektiota.

Mun mieleenio ei oikeasti tullut yhtään tuommoiset löystymis- tms. jutut. :D Elämää, elämää...

Vierailija
17/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis täähän on pelkkä provo, mutta, mulla tosin on kaveri joka hankki sektion samasta syystä ja ei imettänyt ettei tissit rupsahda...

Vierailija
18/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mukavuussektiomamma sanoo että haluaa pillunsa pysyän entisenlaisena mammat huutaa että löystyy se muutenkin! Ei siihen synnytystä tarvita! Raskaus riittää löysyttämään. Mutta siis alatiesynnyttäneillä ei kuitenkaan löysty?! Vain sektioiduilla?

Vierailija
19/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttää vielä muutama, mutta ei kuitenkaan liian montaa lasta, niin alapääkin jää parhaaseen mahdolliseen kuntoon. On se ihmeellistä, että keho oppii raskauksista ja hoitaa itsensä taas kuntoon! Ehkä naista ei ole tarkoitettukaan synnyttämään vain yhtä lasta?

Viisi lasta ja nyt on hyvä (toki jälkisupistuksetkin olleet kivuliaampia viimeisissä synnytyksissä).

Vierailija
20/40 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta synnytys oli ainakin hieno kokemus ja tuntuu, että olisin jäänyt jostain paitsi jos en olisi saanut lapsiani normaalisti synnyttää. Olisi ainakin harmittanut jos sektioon olisi päädytty. Synnytykseni olivat helpppoja, repeymiä ei tullut ja alapää on ihan kunnossa. Mutta minä olen sentään saanut kokea sen elämän ihmeellisimmän asian kun olen synnytäänyt omat lapseni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme