Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilusti ylipainoiselle dieetit kehiin!

Vierailija
24.04.2008 |

Nyt ei ole kyse mistään " iik, minulla on 10kg ylipainoa" -kriisistä vaan painostani, jota on puolet liikaa (tämä lääkärin suusta)! Koska painan yli 100kg, tahdon tähän ketjuun teidän avullanne, hyvät mammat, kaikki älyttömätkin dieetit joita voi noudattaa kuolematta edes pari viikkoa!

En siis tahdo esimerkkiaterioita, karppausneuvoja tms. vaan tietoa älyttömän vähän kaloreita sisältävistä dieeteistä. Paino on saatava alas, menetelmällä ei ole väliä!

Go!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedät varmasti mitä kannattaa syödä ja mitä ei.

Lenkille siitä : )

Vierailija
2/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntaparemonttia. Miksi haet jotain oikotietä?

Jätät nyt vain kylmästi pois kaikki vehnäjauhot, sokerin, valkoisen pastan ja riisin, ehkä perunatkin pariksi viikoksi. Karkit, pullat, sipsit POIS! Lisäät kasvisten syömistä, syö niitä 500 g päivässä.

Juo 2 litraa vettä.

Nälkää nähden et laihdu. Nälkä on ihmisen ystävä sitä vastaan on turha sotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mene apteekkiin ja valitse sieltä esim. Nutrifast-mallistosta omaan makuusi sopivat pussit ja patukat pariksi viikoksi. Sitten on niitä valmiita pakkauksia, joissa on esim 5 päivän pussit.

mutta ne kyllä maistuvat ihan vehnäjauholta kaikki...

Vierailija
4/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ahmimista tule, kun tuolla sinnittelee.

Vierailija
5/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Reductil.

Vierailija
6/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmiä vain yksi päivässä ja ruisleipää vain pari viipaletta.

Rasvatonta maitoa ja vettä juomaksi. Siinä se ja kyllä laihtuu!

Terveisin entinen 90kg nykyinen 65kg

Vierailija
7/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut mm. noita ateriankorvikkeita, en pysty syömään kun maistuvat vehnäjauholle. Nykyisissä ruokatottumuksissani ei ole kauheasti korjattavaa, tämä paino kasaantui vuosi sitten enkä päässyt laihduttamaan kun tulin heti raskaaksi. Nyt on kuitenkin halua ja mahdollisuus aloittaa!

Syy, miksi etsin " pikaratkaisua" on olematon kärsivällisyyteni; jossen näe tuloksia HETI en jatka dieettiä. Piste. Jonkinlainen " alkurysäys" pitäisi saada siis painonpudotuksen suhteen, jotta näkee että se kannattaa.

Vierailija
8/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kasille tuosta vinkistä!

Ap

Vierailija
9/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ruokapäiväkirjaa kalorilaskuri-sivustolla. Syön 1.200 kcal/päivä. Lisäksi olen sauvakävellyt. Nyt 3,5 viikossa lähtenyt painoa 5 kg. Ja painoindeksini on 26,2 eli ei hirveästi ylipainoa. Luulisin, että saisit jo viikossa 5 kg pois, koska painat niin paljon. Ja juu, nestettä, mutta siitä se lähtee. Suosittelen.

Vierailija
10/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa -06 90.1kg

Huhtikuussa -08, tänään 61.6 kg.

Tavoitepaino ensin 60, sitten vielä 58 kg.

Alkuun laskin pisteitä. Sitten tein kunnollisen ruokaremontin sekä kävelylenkkeilyn, ja tammikuussa -08 aloitin kuntosalin ja juoksemisen. Paino oli tällöin 70.5 kg. Nyt otin Nutrilett-kuurin, jota en ole koskaan aiemmin kokeillut tai edes harkinnut. Kolmas päivä menossa ja tänä aikana miinusta jo pian kaksi kiloa. Ajattelin olla viikon nutrauksella, koska ei tunnu yhtään pahalta ainakaan vielä. Sitten takaisin järkevän syömisen pariin. Tällä kuurilla sain poikki mässäyskauden tehokkaasti. Tai no - ei se mikään kausi sinänsä ollut, neljän päivän putki, hih. :)

Olo js kunto mitä mainioin! Ei pikakuureihin voi turvautua kovin pitkään. Järkeistä ruokavaliosi ja liiku paljon! Tsemppiä ja itsekuria!

Vierailija
11/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse haluan laihtua aloitan näin:

1. syön vain ja ainoastaan kolmen-neljän tunnin välein. Aterioiden välillä ei syödä mitään, vettä/maitoa saa juoda. Tarvitseeko sanoakaan, että yöllä ei syödä.

2. kieltäydyn vähintään näkyvästä sokerista. Ei siis karkkia - tuli mitä tuli. Sama sääntö sipseihin jos kuuluu heikkouksiin.

3. en syö mitään missä on yli 10% rasvaa

4. pahat mieliteot tapan piimällä. Lasi piimää tai maitoa yleensä auttaa silloin kun karkkihammasta kolottaa.

5. lisään joka aterialle hedelmän tai kasviksia, tulee syötyä muuta vähemmän.

Nämä konstit auttavat minua ja paino putoaa hitaasti mutta varmasti. Olisihan se hienoa jos nämä pystyisi pitämään loppuelämänsä mutta aina jossain vaiheessa se turhan mussutus hiipii takaisin kuvioihin.

Vierailija
12/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksini on nyt 22.6

t.12

Vierailija
13/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyisissä ruokatottumuksissani ei ole kauheasti korjattavaa

Mihin siinä enää pikastartteja tarvitaan?

Ainoa oikea tapa laihtua on pysyvä ruokatottumusten muutos, ja jos ruokatottumuksesi kerran ovat kunnossa niin missä ongelma?

Vierailija
14/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmaan kirjataan tavoitepaino ja tavoiteaika. Ohjelma laskee sulle henk. koht. kalorimäärän. Päivittäin kirjataan ylös syödyt ruoat määrineen, samoin liikunta. Mua ainakin toi on tsempannu liikkumaan. Liikunnaksi siellä lasketaan jopa seisaaltaan tiskaaminen =) Ja jos jotakin ruoka-ainetta ei oo listassa, sen voi lisätä. Lisäksi siellä on valmiita ruokalistoja viikoksi, kevyitä ja terveellisiä reseptejä jne. Mulle tuo oli positiivinen yllätys, siis Keventäjä ohjelma kokonaisuudessaan. Olen ihan aloittelija vasta, mutta kahden ekan vuorokauden aikana oli lähtenyt 500g pois.

Tää on siitä ihana tapa laihtua, että tietää syödyt kalorimäärät, sekä liikunnan kuluttamat kalorit. Ja tää on terveellinen tapa laihduttaa, eikä tarvii syödä mauttomia jauhoja :)

ps. Puolen vuoden jäsenyydestä saat kävelymittarin.

Vierailija
15/15 |
24.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin halpaa, mutta ihan oikeasti vie ruokahalua. Sitten vielä - ei niin kovin terveellinen, mutta toimiva - tapa viedä ruokahalua on juoda cokis lightia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi