3-KUUMEILIJAT NYT KERTOMAAN KUULUMISIA!
Eipä ole pinoa ollut taas pitkään aikaa, joteen avaan uuden.
Viola
Kommentit (5)
Eihän me kyllä mitään kuumeilijoita enää olla, vaan odottajia mutta eipä kait tuolla niin väliä.
Tänne ei mitään uutta. Huomenna aika äitipolille kontrolliin. Kurkataan taas tuo kohdunkaulan tilanne. Jonkin verran tullut kipeitä supistuksia tässä välillä, mutta levolla menevät ohi.
Sulla onkin Viola jännät paikat edessä :-) Kohta nyytti sylissä, ihanaa! Eilen näin parin viikon ikäisen vauvelin ja oli kyllä syötävän suloinen pakkaus :-)
Mutta nyt patistamaan tuota jälkikasvua iltapesulle...
myLove rv 29+1
Täällä ollaan. On vaan niin kova kiire töissä, kun äitiyslomalle pitäisi kunnialla päästä.
Minua ei enää kohdun suun takia tarkasteta, vaan jos tulee niin on tullakseen. Suppareita joka päivä n.5 tunnin ajan, mutta ei sen kummempaa ja ei niistä ilmeisesti ole mitään haittaa ollut. EKaa kertaa kans tuntuu et pää on aika alhaalla. Aiemmissa raskauksissa en ko. huomannut, mutta nyt paikat on kans herkemmät, joten siksi kai tuntemukset.
Ihania aurinkoisia päiviä!
Viola ilmoittele olostasi tai sitten ilouutisia perheenlisäyksestä!
HannaMarika 33+1
Mulla tänään alkanut limatulppaa irrota, saapi nähdä miten käy. Onko vauveli viikonlopun yli masussa käynnistykseen asti vai tuleeko jo aikaisemmin. Molemmilla kerroilla limatulpan irtoamisesta vauvat syntyneet vuorokauden sisällä. Molemmilla kerroilla kyllä supistelutkin alkaneet jo limatulpan irtoamisen yhteydessä, mut nyt ei.
jänskää!
Viola
Aurinko paistaa ja kevättä on rinnassa. Ihanaa kun tulee kesä ja saa kohta vauvan kainaloon.
Mulla on ensi viikon maanantaina käynnistys. Saa nähdä että jaksaako vauveli odottaa sinne asti. Maanantain ja tiistain välinen yö oli aikamoista harjoittelua jo. Kipeitä supistuksia tuli noin tunnin välein ja sellaisia ei kipeitä jatkuvasti. Kun nousi ylös sängystä ei tuntunut mitään?!
Tiistaina oli äitipoli ja kokoarvio tällä hetkellä yli 4 kg :o
Kyllä se tuntuukin siltä. Kaverin pää on melkein polvien välissä ja jalat potkii kylkiluihin.
Mitäs muille kuuluu?
Viola rv 38 +