Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen NIIN onnellinen siitä, että anoppi on melkein 2000km päässä

Vierailija
23.04.2008 |

eikä tarvitse yrittää jakaa oman lapsensa hoitoa hänen kanssaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anti-lapsentahtinen ja teennäinen. Kylmisi ajatuskin, että hän hoitaisi MINUN lastani. Tosin, ei tarvitse huolestua, sillä hän on vain iloinen jos kontakti säilyy " lähetämme yhden paraatikuvan vuodessa" -tasolla.

Vierailija
2/9 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuollut enkä ikinä tavannut häntä. Olisi niin ihanaa, että lapsillamme olisi toisetkin isovanhemmat, kun nämä omat vanhempani viis veisaavat lapsenlapsistaan :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea läheisriippuvainen ämmä joka saa jo miehenikin hulluksi jatkuvalla soittelullaan.

Vierailija
4/9 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on 70 vee, ja on sairauksia, joten odottelen, että aika tekee tehtävänsä!!!

Vierailija
5/9 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulee joka aamu meille hoitamaan poikaa, että pääsen töihin, eikä tartte ruveta herätteleen lasta klo 5 ja viemään hoitoon. Lenkittää vielä koirankin siihen päälle.

Vierailija
6/9 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jumaloi ainoaa lapsenlastaan, eli hoitoapua on aina saatavilla kun sitä tarvitsee.

Mulla on kokemusta toisenlaisestakin tilanteesta. Asuttiin itse vuosi maailmalla ilman minkäänlaista turvaverkkoa, kyllä sitä anopin apua oppi arvostamaan ihan toisella tavalla ;)

Vierailija
7/9 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä halua koskaan enää samanlaista tilannetta.

Vierailija
8/9 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tulee joka aamu meille hoitamaan poikaa, että pääsen töihin, eikä tartte ruveta herätteleen lasta klo 5 ja viemään hoitoon. Lenkittää vielä koirankin siihen päälle.

ja sitten sen lisäksi hölötä jatkuvasti, että " mum-mum-mum, kyllä tämä lapsi on sitten niin mummon poika, tule meille niin äidin ei sinua tarvitse enää hoitaa... saa tuo äiti sitten mennä miten tykkää!"

ap

Vierailija
9/9 |
23.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kolmannen lapsemme myötä onneksi jo saanut itsensä kuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme